Ο Γρηγόρης ως ένα “πράσινο” brand, τηρεί μία υπεύθυνη στάση απέναντι στο περιβάλλον και υλοποιεί διαρκώς καινοτόμες δράσεις με στόχο την προστασία του. Το καινούργιο του εγχείρημα είναι να αξιοποιήσει τα υποπροϊόντα που προκύπτουν από την εκχύλιση του καφέ ως φυσικά λιπάσματα, συμβάλλοντας έτσι στην κυκλική οικονομία. Για να το πετύχει αυτό, συνεργάζεται με την εταιρία Eco Brown, η οποία συλλέγει τα υποπροϊόντα καφέ από τα καταστήματα Γρηγόρης. Στη συνέχεια τα μεταφέρει στις εγκαταστάσεις της, όπου τα μετατρέπει σε εδαφοβελτιωτικά, που περιέχουν ουσίες πολύτιμες για την ανάπτυξη των φυτών. Η συνεργασία έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο και τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά. Μέχρι στιγμής έχουν συλλεχθεί πάνω από 27 τόνοι καφέ από τα καταστήματα Γρηγόρης, τα οποία έχουν γίνει η πρώτη ύλη για τη δημιουργία άλλων χρήσιμων προϊόντων, ενώ παράλληλα έχει μειωθεί ο όγκος των απορριμμάτων. Στόχος του Γρηγόρη είναι η επέκταση του προγράμματος στο σύνολο των
καταστημάτων του, έτσι ώστε να δώσει μία δεύτερη ζωή στον καφέ του.
2 θεμα
Η PANDORA λανσάρει νέες συσκευασίες σχεδιασμένες με γνώμονα τη βιωσιμότητα!
Το διεθνές brand κοσμημάτων Pandora λανσάρει νέες και βελτιωμένες συσκευασίες κοσμημάτων στα καταστήματά της και στο online shop. Οι τσάντες δώρου Pandora δεν θα περιέχουν πλέον πλαστικό και η περιεκτικότητα σε πλαστικό στα κουτιά κοσμημάτων, θα μειωθεί περισσότερο από 75%. Χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, η νέα συσκευασία έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου πάνω από 60% σε σύγκριση με τις συσκευασίες που
χρησιμοποιήθηκαν στο παρελθόν και είναι κατασκευασμένη με λιγότερα υλικά, γεγονός που αυξάνει την ανακυκλωσιμότητά της. Όλο το χαρτί που χρησιμοποιείται στη συσκευασία είναι πιστοποιημένο με FSCTM1, που σημαίνει ότι προέρχεται από δάση καλά διαχειριζόμενα και ανακυκλώσιμες πηγές. Τα νέα σχέδια κουτιών αναμένεται να μειώσουν το αποτύπωμα άνθρακα της Pandora κατά 3.600 τόνους CO2e ετησίως, που ισοδυναμεί με τις ετήσιες εκπομπές 800 αυτοκινήτων.