Ο Ferragamo ανακοινώνει τη «Τhe new Renaissance» καμπάνια, με πίνακες ζωγραφικής του Le Gallerie degli Uffizi. Μια εντελώς καινούρια κατεύθυνση, που συνδέει εκ νέου τo brand με τη Φλωρεντία και την παράδοση της στην ομορφιά και την καινοτομία.
Τα μέλη της νέας διευρυμένης κοινότητας του Ferragamo φαντάζουν ως διαχρονικοί πρωταγωνιστές από αριστουργηματικούς πίνακες της ιταλικής Αναγέννησης, ενώ
μια σειρά εικόνων ταξιδεύει τον θεατή στην δημιουργική διαδικασία: Η «Αναγέννηση» ως ένα σύμβολο αναδημιουργίας, μια συλλογική προσπάθεια που βρίσκεται σε διαδικασία εξέλιξης.
Η ιστορία του Ferragamo δεν είναι απλώς, όπως το έθεσε ο ιδρυτής του, «η ιστορία του μικρού, ξυπόλητου, αγράμματου αγοριού που έγινε ο υποδηματοποιός των αστέρων». Είναι, η ιστορία της συνεχούς ανανέωσης και εξέλιξης. Σίγουρα ο Salvatore Ferragamo, γεννημένος στο χωριό Bonito, το 11ο παιδί από τα 14 στο σύνολο, που έφτιαχνε όμορφα υποδήματα από την ηλικία των 12 ετών, «γεννήθηκε» για δεύτερη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες ως ένας νεαρός Ιταλός τεχνίτης που καταλάβαινε τις επιθυμίες του Hollywood. Αυτή ήταν η πρώτη αναγέννηση του Ferragamo.
Αυτή η μεταμόρφωση επιτεύχθηκε μέσα από τον συνδυασμό της ιταλικής κληρονομιάς με το
τολμηρό ταλέντο του. Οι εσωτερικοί χώροι του καταστήματός του στη Hollywood Blvd. 6683 ήταν η μετουσίωση της ιταλικής Αναγέννησης: τοίχοι με μπατίκ που έμοιαζαν με ταπισερί του 14ου αιώνα, χειροποίητοι σκαλιστοί καναπέδες και πολυτελείς κουρτίνες που συμπλήρωναν κλασικές κολώνες.