λεζάντα:
Κώστας Τσολάκης, Founder & CEO της The Kompany, Έλσα Σταθοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Εύρεσης Πόρων Παιδικών Χωριών SOS, Γιώργος Πρωτόπαπας, Γενικός Διευθυντής Παιδικών Χωριών SOS
Η The Kompany, με προσήλωση στο να απογειώνει όλα τα projects που αναλαμβάνει, σχεδίασε για τα Παιδικά Χωριά SOS μια δράση που έκανε τη διαφορά, βρέθηκε στην κορυφή και επιβραβεύτηκε με το Gold βραβείο στην κατηγορία “Best Content Marketing Program | NGO” των Content Marketing Awards. Η δράση αφορούσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της digital καμπάνιας του Οργανισμού «Στην πιο γλυκιά μαμά του κόσμου», που πραγματοποιήθηκε το 2020 με αφορμή την Γιορτή της Μητέρας.
Πρόκειται για μια πρωτότυπη ιδέα της The Kompany, που γνωρίζει καλά πως να εμπνέει τους γύρω της, η οποία βασίστηκε στην άμεση και δυναμική διάδραση με το ευρύ κοινό, σε μια περίοδο που όλοι αποζητούσαμε να έρθουμε «πιο κοντά».