5)Nέα καμπάνια για την Γυναικεία Επιχειρηματικότητα από τη Vodafone και τη Wunderman Thompson

Στον αέρα βρίσκεται η νέα καμπάνια της Vodafone με θέμα τη Γυναικεία Επιχειρηματικότητα, υπηρετώντας πιστά το πρόσφατο Purposeful Repositioning της μάρκας και την υπόσχεση “Together we can”.

Το σποτ προβάλλει το πως οι γυναίκες, ιδιοκτήτριες μικρών επιχειρήσεων στην Ελλάδα ξεχωρίζουν για την αποδοτικότητα των επιχειρήσεών τους στην αγορά, αλλά μόνο 4 στις 10 πιστεύουν στις δυνατότητές τους.

Στόχος ήταν να αναδειχθεί μέσα από ένα σενάριο με βασικό συστατικό την αυθεντικότητα και τις αυθόρμητες αντιδράσεις. Γι’ αυτό έγινε η επιλογή οι συμμετέχουσες, να είναι πραγματικές επιχειρηματίες – όχι εξοικειωμένες με τις κάμερες – και όχι επαγγελματίες ηθοποιοί.

Ακολουθεί η εμπορική υποστήριξη της ιδέας, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας WomenInBusiness.Connected με την οποία η Vodafone εμπράκτως στηρίζει την γυναικεία επιχειρηματικότητα, προσφέροντας δωρεάν για ένα χρόνο στις γυναίκες επιχειρηματίες καινοτόμες υπηρεσίες.