Πώς οι ψηφιακοί πελάτες διαμορφώνουν τη νέα αγοραστική εμπειρία

Ο ψηφιακός πελάτης, που αναδύθηκε μέσα στην πανδημία, ήρθε για να μείνει. Το 2020, υπήρχαν 256 εκατομμύρια ψηφιακοί αγοραστές στις ΗΠΑ και προβλέπεται να φτάσουν τα 280 εκατομμύρια το 2024. 

Το χαρακτηριστικό του είναι ότι τον ενδιαφέρει λιγότερο από πού θα ψωνίσει, και περισσότερο να κάνει αγορές εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια.

Οι ψηφιακοί πελάτες είναι ιδιαίτερα απαιτητικοί. Συχνά επιλέγουν να μην προχωρήσουν σε αγορές εάν η online εμπειρία δεν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις τους.

Τα social media δίνουν έναυσμα στους ψηφιακούς αγοραστές να ανακαλύψουν νέα brands. Αυτό ισχύει κυρίως για τους millennials και την Generation Z. 

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που διεξήχθη στις ΗΠΑ, τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, το 58% των καταναλωτών θα έκανε αγορές απευθείας από το instagram, αν είχε τη δυνατότητα.

Επιπλέον, το 35% θεωρεί ενδιαφέρουσα την ιδέα των online αγορών μέσω livestream. 

Το livestream shopping είναι μια τάση που κερδίζει έδαφος αλλά και ένας πολύ ανταγωνιστικός χώρος για τα brands.

Για να κερδίσουν έδαφος, συνεργάζονται με micro και nano-influencers, δηλαδή αυτούς που έχουν λιγότερους από 100.000 followers, αλλά πολύ υψηλό engagement.