Η NielsenIQ διοργανώνει το επιτυχημένο διαδραστικό online workshop: «Practical Category Management», παρέχοντας μία ολοκληρωμένη ανάλυση της μεθοδολογίας του Category Management. Ενσωματώνοντας στο ήδη υπάρχον μοντέλο την πολύτιμη γνώση που παρέχει η μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς του καταναλωτή, συνεισφέρει ακόμα πιο δραστικά στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων.
Μέσα από τα 8 βήματα της διαδικασίας του Category Management θα παρουσιαστεί μία βελτιωμένη κατανόηση του «αγοραστικού ταξιδιού», των αναγκών καθώς και των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών.
To workshop θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες στη λήψη αποφάσεων που αφορούν: (α) Το κατάλληλο εύρος προϊόντων που ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών, (β) Τις βασικές αρχές merchandising και πώς αυτές επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο αγοράς, γ) Την κατάλληλη τιμολογιακή πολιτική με βάση τις προτιμήσεις και την ευαισθησία των καταναλωτών ως προς την τιμή, δ) Την κατάλληλη πολιτική προώθησης που μπορεί να επηρεάσει την καταναλωτική και αγοραστική συμπεριφορά, ε) Τις τακτικές στο σημείο πώλησης που επιδρούν στη συμπεριφορά του καταναλωτή και στ) Την βέλτιστη συνεργασία λιανέμπορων – προμηθευτών.