9) Nέο Citroën C3 Saint James Limited Edition

Copyright Maison Vignaux @ Continental Productions

Η Citroën και η Saint James είναι στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της νέας τους συνεργασίας, μέσω της περιορισμένης ειδικής έκδοσης C3 Saint James.

Οι δύο εταιρίες μοιράζονται το ίδιο όραμα για την προώθηση της γαλλικής τεχνογνωσίας που βασίζεται σε μια ισχυρή κληρονομιά και το ανθρώπινο στοιχείο, αναδεικνύοντας την ποιότητα, την υψηλή τεχνική στην παραγωγή και τον συνδυασμό της κομψότητας με την casual διάθεση.Βασισμένο στο κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού του best seller της Citroën, το C3 Saint James προσφέρει μια εκλεπτυσμένη ατμόσφαιρα μέσω λεπτών χρωματιστών γραφικών στο αμάξωμα και μια συγκεκριμένη χρωματική επένδυση στην καμπίνα, όπου υπάρχουν και ορισμένα νέα υλικά. Με τα δεδομένα αυτά, το C3 Saint James καλεί τους επιβάτες του σε ένα ταξίδι γαλήνης και ηρεμίας. Η Citroën και η Saint James είναι η ένωση κληρονομιών δύο εκατονταετηρίων που καθοδηγούνται από ένα κοινό όραμα γαλλικής τεχνογνωσίας προσβάσιμο σε όλους. Οι δύο μάρκες ήταν πάντα αφοσιωμένες στις αξίες της ανεξαρτησίας, της ελευθερίας και του ανοίγματος στον κόσμο. Το Citroën C3 Saint James Limited Edition είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία.

 

Say Yes …and Get Impressed

To πρώτο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε στον κόσμο!

Για να φτάσουμε στην αρχή της ιστορίας της αυτοκίνησης πρέπει να πάμε πίσω στο 1769. Εκεί θα συναντήσουμε τον Nicholas-Josef Cugnot που κατασκεύασε ένα ατμοκίνητο όχημα που μοιάζει με φορτηγό και με άμαξα περισσότερο παρά με αυτοκίνητο. Είναι τρίκυκλο, καθώς στο μπροστινό μέρος είχε μόνο έναν τροχό για να είναι πιο ευέλικτο. Αυτό το όχημα δημιουργήθηκε για να χρησιμοποιηθεί σε πόλεμο. Συγκεκριμένα, ο Cugnot το έφτιαξε για να μεταφέρει ένα πολύ βαρύ κανόνι, το οποίο διαφορετικά θα χρειαζόταν πολλά άλογα για να το μετακινήσουν. Είχε ένα τεράστιο boiler στο μπροστινό του μέρος, το οποίο παρήγαγε τον ατμό που ήταν απαραίτητος για να κινηθούν τα μηχανικά μέρη. Το όχημα του Nicholas-Josef Cugnot ζύγιζε πάνω από δύο τόνους και η ταχύτητά του δεν ξεπερνούσε τα 5 km/h. Η μετάδοση της κίνησης γινόταν στον μπροστινό τροχό, ενώ το αυτοκίνητο είχε και ειδικό χώρο για τη μεταφορά των ξύλων, τα οποία χρειάζονταν για τη δημιουργία του ατμού. Για την εποχή εκείνη ένα ατμοκίνητο αυτοκίνητο ήταν κάτι πραγματικά πρωτοποριακό και η δημιουργία του έδειξε ότι ήταν εφικτό να υπάρξει στο μέλλον ένας νέος τύπος οχήματος με σκοπό τη μετακίνηση των ανθρώπων.