14) «Η Φυσική σήμερα και η Δεύτερη Κβαντική Επανάσταση» στις διαδικτυακές «Συναντήσεις Επιστήμης» την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021

Συνεχίζονται αυτόν τον Νοέμβριο οι «Συναντήσεις Επιστήμης» που διοργανώνει το Ίδρυμα Ευγενίδου με ένα επίκαιρο όσο και «ζωντανό» θέμα. Τίτλος της 5ης συνάντησης είναι «Η Φυσική σήμερα και η Δεύτερη Κβαντική Επανάσταση» και θα πραγματοποιηθεί online την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου και ώρα 18:00.
Ο Σπύρος Aναστασιάδης, Καθηγητής Επιστήμης και Τεχνολογίας Πολυμερών του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Κρήτης και Διευθυντής του Ινστιτούτου Ηλεκτρονικής Δομής και Λέιζερ του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΗΔΛ-ΙΤΕ), θα
συνομιλήσει με τον Δημήτριο Χαραλαμπίδη, Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Κρήτης, και με τον Εμμανουήλ Φλωράτο, Ομότιμο Καθηγητή του Τμήματος Φυσικής στο ΕΚΠΑ.
Την διαδικτυακή συζήτηση θα συντονίσει ο Γεώργιος Δάσιος, Ομότιμος Καθηγητής των Εφαρμοσμένων Μαθηματικών στο Πανεπιστήμιο Πατρών και αντεπιστέλλον μέλος της Ακαδημίας Αθηνών.

Η διαδικτυακή συνάντηση είναι ελεύθερα προσβάσιμη σε όλες και όλους. Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας υπολογιστής, ένα τάμπλετ ή ένα κινητό και πρόσβαση στο διαδίκτυο. Mπορείτε:
Να κάνετε την εγγραφή σας στη διαδικτυακή συζήτηση των «Συναντήσεων Επιστήμης» του Ιδρύματος Ευγενίδου ΕΔΩ https://us06web.zoom.us/webinar/register/WN_H9uwenbCRuubcDAtwtjhzA
ή να την παρακολουθήσετε στο κανάλι του Ιδρύματος Ευγενίδου στο YouTube https://www.youtube.com/watch?v=L22S-kFEWwk

2 θεμα

Γιορτάστε τα 200 χρόνια επιστημονικής συνεργασίας των
Ηνωμένων Πολιτειών και της Ελλάδας, σε ένα διαδραστικό “Escape Room”

Έχεις το κλειδί για να ξεκλειδώσεις 200 χρόνια της κοινής επιστημονικής ιστορίας Ηνωμένων Πολιτειών και Ελλάδας; Μπορείς να λύσεις τον γρίφο σπουδαίων επιστημονικών ανακαλύψεων της ιστορίας;
Γνωρίζεις τους επιστήμονες που καθόρισαν την πορεία των τελευταίων 200 ετών και που θα σε βοηθήσουν να αποδράσεις από το δωμάτιο;
Η Πρεσβεία των ΗΠΑ στην Αθήνα και ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός SciCo (Science Communication) εγκαινιάζουν τη δράση “USA-Greece: 200 Years of Innovation”, ένα διαδραστικό Escape Room, στο
οποίο οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν την κοινή επιστημονική ιστορία των δύο χωρών και τελικά να «αποδράσουν», χρησιμοποιώντας τις γνώσεις τους. Το Escape Room φιλοξενείται στο
Σεράφειο του Δήμου Αθηναίων και παρουσιάζει μερικές από τις μεγαλύτερες επιστημονικές ανακαλύψεις του κοινού ταξιδιού της Ελλάδας και των Ηνωμένων Πολιτειών στην ιστορία.
Από Παρασκευή 19 Νοεμβρίου έως και Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου
Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα- Παρασκευή από 10:00 έως 13:00 (επισκέψεις σχολείων) και από 17:00 έως 20:00 (για το κοινό) και Σάββατο-Κυριακή από τις 12:00 έως τις 18:00.