4) Οι παγκόσμιες τάσεις για τα ταξίδια το 2022!

Φόβος, επιθυμίες σε αναμονή και ακυρωμένες προσδοκίες μπήκαν στον παγκόσμιο χάρτη για πολύ καιρό. Η πανδημία ανέτρεψε σχεδόν τα πάντα στον τομέα του τουρισμού. Τι θα γίνει όμως το 2022;

Τρεις είναι οι νέες τάσεις στα ταξίδια για το 2022, σύμφωνα με την έρευνα της Ipsos: “οι στιγμές ζωής”, τα “περιεκτικά” και τα “στοχευμένα” ταξίδια. Πρωταγωνιστούν τα σημαντικά γεγονότα-αλλαγές στη ζωή μας, ο πολιτισμός και το περιβάλλον αντίστοιχα.

Οι στιγμές ζωής…

Οι άνθρωποι έχουν απόθεμα ταξιδιωτικών αναβολών από τα τελευταία δύο χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι πλέον η ταξιδιωτική τους δίψα είναι μεγάλη και αποζητούν πια σημαντικές στιγμές που θα γεμίσουν τη ζωή τους. Τα ταξίδια τους προσφέρουν τέτοιες στιγμές και γι’ αυτό ήδη τα προγραμματίζουν για το 2022.

Συγκεκριμένα, το 56% των Αμερικανών είναι πιθανό να συμμετάσχουν σε μια σημαντική «στιγμή της ζωής», όπως είναι ένας γάμος ή μια νέα δουλειά μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Από αυτήν την ομάδα, το 78% επιθυμεί να ταξιδέψει σχετικά με μια σημαντική στιγμή.

Τα “περιεκτικά” ταξίδια

Από εδώ και πέρα τα ταξίδια θα είναι πιο περιεκτικά και λιγότερο φλου… Εδώ πρωταγωνιστής είναι ο πολιτισμός. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι τρεις στους τέσσερις ταξιδιώτες θα αναζητήσουν πληροφορίες ειδικά για το πολιτιστικό και εθνοτικό υπόβαθρο. Ταξιδιωτικά site, φίλοι που έχουν επισκεφθεί μέρη που τους ενδιαφέρουν και infuencers θα επηρεάσουν την τελική τους επιλογή.

Τα “στοχευμένα” ταξίδια

Εδώ εστιάζουμε στο γιατί θα επιλεγεί ένας συγκεκριμένος προορισμός.

Οι περιβαλλοντικοί παράγοντες έρχονται στο προσκήνιο και παίζουν καθοριστικό ρόλο. Περισσότεροι από τους μισούς συμμετέχοντες στην έρευνα της Ipsos, που πραγματοποιήθηκε για την Google, δηλώνουν ότι οι εκπομπές άνθρακα, οι αντισταθμίσεις και άλλοι περιβαλλοντικοί παράγοντες εξετάζονται σοβαρά πριν καταλήξουν στον επόμενο προορισμό τους. Πέρα όμως από τον ταξιδιωτικό προορισμό υπάρχει η τάση οι ταξιδιώτες να ενδιαφέρονται πια για φιλικά προς το περιβάλλον καταλύμματα και γενικότερα να επιδιώκουν ό,τι σχετίζεται με το project ταξίδι -συμπεριλαμβανομένων και των προϊόντων που θα χρησιμοποιήσουν- να είναι eco friendly.

Της Βένιας Αντωνίου