10) Good news

Η M·A·C COSMETICS και το ίδρυμα Keith Haring συνεργάζονται για να γιορτάσουν τα 27 χρόνια προσφοράς του 100% της αξίας του κραγιόν VIVA GLAM

Ο φετινός εορτασμός του εμβληματικού προγράμματος προσφοράς της M·A·C τιμά την καλλιτεχνική και φιλανθρωπική κληρονομιά του Keith Haring. Από το 1994, το M·A·C VIVA GLAM έχει συγκεντρώσει πάνω από $500,000,000 παγκοσμίως – και συνεχίζει! Η M·A·C γιορτάζει τα 27 χρόνια προσφοράς του 100% της αξίας των κραγιόν VIVA GLAM με τρεις ειδικές εκδόσεις του εμβληματικού κραγιόν, φέροντας τη χαρακτηριστική χρωματική παλέτα του Keith Haring.

Η φετινή συλλογή VIVA GLAM αποτελείται από τρία special-edition κραγιόν εμπνευσμένα από την εμβληματική χρωματική παλέτα του Keith Haring με Matte και Frost φινιρίσματα. Κάθε pop έργο τέχνης εκφράζεται μέσα από μια συμβολική street style απεικόνιση του Keith Haring. Το 100% της τιμής πώλησης του VIVA GLAM κραγιόν που πωλείται στην Ελλάδα δωρίζεται σε τοπικούς οργανισμούς που αγωνίζονται για ίσα δικαιώματα για όλους. Όταν αγοράζετε οποιοδήποτε VIVA GLAM κραγιόν, το 100% της τιμής πώλησης πηγαίνει σε τοπικούς οργανισμούς που υποστηρίζουν τις γυναίκες και τα κορίτσια, της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας και των ανθρώπων που ζουν με ή επηρεάζονται από τον ιό HIV/AIDS.

 

2 deltio

H Disney και «Το Χαμόγελο του Παιδιού» δημιουργούν «Στιγμές που Αξίζουν» για τα παιδιά

Η The Walt Disney Company συνεχίζει να εμπνέει μέσα από πράξεις καλοσύνης. Με αφορμή την έναρξη της «Μεγάλης Πριγκιπικής Γιορτής» η εταιρία παρέδωσε στον εθελοντικό, μη κερδοσκοπικό Οργανισμό «Το Χαμόγελο του Παιδιού» 3.500 θεματικά πακέτα δραστηριοτήτων, τα οποία δόθηκαν στα παιδιά που μεγαλώνουν στα Σπίτια του Οργανισμού, καθώς και σε παιδιά οικογενειών που λαμβάνουν φροντίδα στα «Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας».
Τα θεματικά πακέτα της Disney απευθύνονται σε παιδιά ηλικίας μεταξύ 4 και 10 ετών και στοχεύουν να συμβάλουν στην εξέλιξη και βελτίωση της συναισθηματικής ευελιξίας των παιδιών.
Με διάρκεια ενός έτους, η «Μεγάλη Πριγκιπική Γιορτή» έχει ως στόχο να αναδείξει το θάρρος και την καλοσύνη που πρεσβεύουν οι αγαπημένες ηρωίδες της Disney, στους θαυμαστές τους σε ολόκληρο τον κόσμο. Κατά τη διάρκεια της πρωτοβουλίας, η Disney στοχεύει να εμπνεύσει το κοινό με ένα εκατομμύριο πράξεις καλοσύνης σε ολόκληρο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας. Παράλληλα, πρόκειται να προσφέρει 45.000 «Στιγμές που Αξίζουν» σε παιδιά που νοσηλεύονται σε νοσοκομεία ή φιλοξενούνται σε ξενώνες στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική.