8) My market: Για 2 η χρονιά στο πλευρό ζευγαριών που θέλουν να αποκτήσουν παιδί

Τα My market, για δεύτερη χρονιά συνεργάζονται με τον μη κερδοσκοπικό σωματείο Be-Live στηρίζοντας το όνειρο ζευγαριών να αποκτήσουν παιδί! Βασική αξία και δέσμευση της εταιρίας είναι η κοινωνική προσφορά, με έμφαση στο Παιδί και την Οικογένεια και αυτό το υποστηρίζουν σε κάθε ευκαιρία διαχρονικά. Στο πλαίσιο αυτό, και με αφορμή τη Χριστουγεννιάτικη θεματική καμπάνια Ένας + Ένας, τα My market υλοποίησαν σε συνεργασία με τη Be-Live, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, την καμπάνια ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού και των πελατών τους για το έργο της οργάνωσης, ενώ παράλληλα προσέφεραν και ένα σημαντικό χρηματικό ποσό για τους σκοπούς αυτής. Οι εμπνευστές της Be-Live, εξέφρασαν την ευγνωμοσύνη τους για τη στήριξη των My market. O Βασίλης Δ. Κελλάρης, γυναικολόγος αναπαραγωγής, ανέφερε χαρακτηριστικά:
«Είμαστε περήφανοι που κάνουμε πράξη την αρχική μας δέσμευση, που συνεχίζουμε με αμείωτη αγάπη, επιμονή αλλά και αισιοδοξία, δίνοντας και παίρνοντας χαρά από όλο και περισσότερα ζευγάρια. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν μεγάλες εταιρίες συνεισφέροντας στην προσπάθειά μας. Στο πλαίσιο αυτό, θα ευχαριστήσω με τη σειρά μου τα My market και όλο το έμψυχο δυναμικό τους για την υποστήριξη στην ομάδα μας και τη δυναμική συνεισφορά στο έργο
του Σωματείου μας».

2 8εμα

 

Η Groupama Ασφαλιστική στηρίζει τον Πανελλήνιο Σύλλογο Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή»

Η Groupama Ασφαλιστική θα βρίσκεται και φέτος στο πλευρό του Πανελλήνιου Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων & Στήριξης ΑΜΕΑ «Αγάπη για Ζωή», συνεισφέροντας οικονομικά στην αγορά ειδικών αναπηρικών αμαξιδίων προς διευκόλυνση των θυμάτων τροχαίων ατυχημάτων. Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» έχει επιδείξει από το 2015 αξιοσημείωτο έργο, με προεξέχουσα πρωτοβουλία τη -γνωστή σε όλους- συλλογή πλαστικών καπακιών, με την ανακύκλωση των οποίων συγκεντρώνεται το ποσό για την αγορά αναπηρικών αμαξιδίων. Ο Σύλλογος έχει καταφέρει έτσι να ενημερώνει για την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, να προσφέρει σε όσους απέκτησαν σοβαρά κινητικά προβλήματα ως απόρροια αυτών και παράλληλα να αφυπνίσει το ευρύ κοινό για την αξία της ανακύκλωσης. Ο Κωστής Γκορτζής, Διευθυντής Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Groupama Ασφαλιστικής ανέφερε σχετικά: «Ο Σύλλογος «Αγάπη για Ζωή» αποτελεί παράδειγμα συνδυασμού δράσεων ευαισθητοποίησης του κόσμου και ανιδιοτελούς προσφοράς προς τους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Η προσφορά της Groupama Ασφαλιστική αποτελεί μία ελάχιστη ένδειξη αναγνώρισης και έμπρακτης στήριξης του έργου του, με την ευχή να μειωθούν τα θύματα των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα μας».