13)Οnline Λέσχη Ανάγνωσης με θέμα την Αστρονομία από την Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου

 

Η online Λέσχη Ανάγνωσης για γονείς και παιδιά, που διοργανώνει η Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος Ευγενίδου, επανέρχεται ανανεωμένη με μία εντυπωσιακή θεματική ενότητα, την Αστρονομία, και προσκαλεί παιδιά 9-12 ετών (Δ΄, Ε’ και ΣΤ’ Δημοτικού) -μαζί με ένα ενήλικο μέλος της οικογένειάς τους- σε μια μοναδική εμπειρία online ανάγνωσης!
Το πρόγραμμα ξεκινάει την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, διαρκεί ως τις 30 Μαρτίου και περιλαμβάνει συνολικά έξι συναντήσεις, διάρκειας 60 λεπτών η κάθε μία, που οι συμμετέχοντες/ουσες παρακολουθούν μέσω του προγράμματος Teams. Αν λοιπόν αγαπάτε το βιβλίο και το διάβασμα και πιστεύετε πως η ανάγνωση δεν είναι μόνο μια μοναχική διαδικασία, τότε η Λέσχη Ανάγνωσης του Ιδρύματος Ευγενίδου σας περιμένει!
Τα επιλεγμένα βιβλία με τα οποία θα έρθουν σε επαφή οι συμμετέχοντες είναι: Μαρδούκ! (Λιάνα Δενεζάκη), Ο Τζορτζ και το μυστικό κλειδί για το σύμπαν (Λούσι και Στίβεν Χόκινγκ), Δέλτα Χι και ο μηχανισμός (Έρικα Αγγέλικα Γαρμπή). Το πρόγραμμα προσφέρεται δωρεάν, η κράτηση θέσης όμως είναι απαραίτητη στο τηλέφωνο 210 9469641 από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 9:30-16:30, καθώς και η συμπλήρωση της αίτησης και η αποστολή της στο logistics@eef.edu.gr.
Ημερομηνίες διεξαγωγής της Λέσχης Ανάγνωσης:
Τετάρτη: 23/2, 2/3, 9/3, 16/3, 23/3, 30/3
Ώρες διεξαγωγής: 17:30-18:30

 

2 8ema

Διοργάνωση του 1ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Τοπικής Ιστορίας

 

Με ιδιαίτερη χαρά η Εράσμειος Ελληνογερμανική Σχολή ανακοινώνει τη διοργάνωση του 1ου Πανελληνίου Διαγωνισμού Τοπικής Ιστορίας με τίτλο: «Μαθητές-πρεσβευτές πολιτισμού: οι μαθητές μάς ξεναγούν στα μνημεία του τόπου τους», ο οποίος τελεί υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού. Κύριος σκοπός του διαγωνισμού είναι να καλλιεργηθεί το ενδιαφέρον των μαθητών για την τοπική Ιστορία δημιουργώντας πρωτότυπο εκπαιδευτικό υλικό για την προβολή των μνημείων αρχαίας και βυζαντινής κληρονομιάς του τόπου τους.
Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό, οι μαθητές καλούνται να επιλέξουν ένα ιστορικό μνημείο του τόπου τους της αρχαίας ή βυζαντινής περιόδου, να το επισκεφτούν, να μελετήσουν την ιστορία του, να παρατηρήσουν, να καταγράψουν, να φωτογραφίσουν, να αναπαραστήσουν εικαστικά και να περιγράψουν γραπτά τα στοιχεία που αφορούν στο μνημείο. Το τελικό πρωτότυπο αποτέλεσμα θα έχει τη μορφή τουριστικού οδηγού.