Η Absolut Vodka, που ανήκει στην Pernod Ricard, στήνει ένα κατάστημα στο metaverse για να σηματοδοτήσει την επιστροφή της Coachella μετά από μερικά ταραχώδη χρόνια. Η εικονική εγκατάσταση έχει σκοπό να επιστήσει την προσοχή στη μακροχρόνια χορηγία της Absolut στην Coachella, διευρύνοντας παράλληλα το αποτύπωμά της πέρα από την εκδήλωση στον ευρύτερο ψηφιακό κόσμο.
Η τριώροφη εγκατάσταση, γνωστή ως Absolut.Land, επιχειρεί να συνδυάσει την πραγματική και την εικονική παρουσία της μάρκας. Ένα κτίριο της Decentraland είναι φτιαγμένο για να μοιάζει με ένα μπουκάλι Absolut που οι επισκέπτες μπορούν να εξερευνήσουν. Ένα περίπτερο θα είναι επίσης διαθέσιμο στη σκηνή Absolut στο Coachella. Οι άνθρωποι που επισκέπτονται τη σκηνή θα μπορούν να προσελκύουν μπαρ στον εικονικό κόσμο και να διανέμουν φορητές συσκευές σε όσους επισκέπτονται τον χώρο του μετασύμπαντος στο σπίτι. Η ενεργοποίηση προέρχεται από την επιθυμία να συνδεθεί περαιτέρω η επωνυμία Absolut με το μουσικό φεστιβάλ, σύμφωνα με την Pam Forbus, επικεφαλής μάρκετινγκ της Pernod Ricard στη Βόρεια Αμερική.
“Πώς γινόμαστε γνωστοί επειδή είμαστε στο Coachella; Δεν ξέρω πόσοι ήξεραν ακόμη και ότι η Absolut ήταν η επίσημη βότκα της Coachella… Πώς λοιπόν μπορούμε να ενισχύσουμε αυτή τη συνεργασία και να γίνουμε γνωστοί για αυτήν”, είπε ο Forbus.
Μια πολυεπίπεδη προσέγγιση
Ο πρώτος όροφος του Absolut.Land είναι φτιαγμένος για να μοιάζει με ένα εικονικό μπαρ, όπου ένας εικονικός μπάρμαν μοιράζει φορετά είδη και συνταγές για κοκτέιλ από την πραγματική ζωή αναβοσβήνουν σε μια μεγάλη οθόνη. Χρησιμοποιώντας έναν θάλαμο κατά της βαρύτητας, οι καταναλωτές μπορούν να πετάξουν μέχρι τους άλλους δύο ορόφους και τον κήπο στον τελευταίο όροφο. Στον δεύτερο όροφο, οι χρήστες μπορούν να καθοδηγήσουν το avatar τους μέσα από μια συλλογή εμβληματικών διαφημίσεων Absolut και να βγάλουν selfies. Στον τρίτο όροφο, μπορούν να εξερευνήσουν την αίθουσα Pride με θέμα το ουράνιο τόξο, όπου θα δοθούν φορητές συσκευές σε όσους δημοσιεύουν την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στην ταράτσα, οι καταναλωτές θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ακούσουν το νέο άλμπουμ των Swedish House Mafia, “Paradise Again”. Το άλμπουμ είναι το πρώτο από το συγκρότημα από τότε που επανενώθηκε το 2018.
Ο εικονικός χώρος metaverse θα περιλαμβάνει επίσης εικονικά κοκτέιλ, παιχνίδια και δώρα. Όσον αφορά την εμπορική ολοκλήρωση, κανένα πραγματικό μπουκάλι Absolut δεν θα είναι διαθέσιμο για αγορά στον χώρο του metaverse. Ωστόσο, χώροι που μοιάζουν με μηχάνημα αυτόματης πώλησης που είναι διάσπαρτοι σε όλη την εγκατάσταση θα ωθήσουν τους χρήστες να εισαγάγουν τους ταχυδρομικούς κωδικούς τους και να κατευθυνθούν εκεί όπου μπορούν να αγοράσουν ένα μπουκάλι αλκοολούχο ποτό μετά την ενεργοποίηση.
Το Absolut.Land είναι το πιο πρόσφατο σε μια μακρά σειρά ενεργοποιήσεων μεταστροφών από μάρκες αλκοόλ. Κατά τη διάρκεια του Super Bowl, ο Miller Lite άνοιξε ένα bar metaverse, ενώ η Heineken και ο Jose Cuervo ακολούθησαν τις ζυθοποιίες metaverse. Το metaverse προσφέρει στις επωνυμίες έναν μοναδικό τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών και οι επωνυμίες αλκοόλ θέλουν να είναι πρώτοι μέρος αυτού του κινήματος. Καθώς αυτές οι ενεργοποιήσεις γίνονται πιο mainstream, οι επωνυμίες θα πρέπει να βρουν τρόπους να διακριθούν σε μια ολοένα και πιο γεμάτη αγορά.
Ανάμεσα σε κόσμους
Με την ενεργοποίηση της Absolut, το αλκοόλ δεν είναι το μόνο πράγμα που προσελκύει τους χρήστες στο χώρο. Η δυνατότητα λήψης ενός δωρεάν NFT που σχεδιάστηκε από τη Susan Alexandra όχι μόνο θα ενθαρρύνει τους ανθρώπους να εμφανιστούν, αλλά και θα μοιραστούν την εμπειρία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι θαυμαστές του Swedish House Mafia μπορεί να παρακινηθούν να δημιουργήσουν ένα avatar μόνο και μόνο για να ακούσουν αποκλειστικά το νέο άλμπουμ του γκρουπ.
Η Absolut είχε μια μακροχρόνια σχέση με τη Swedish House Mafia, η οποία συνεργάστηκε για πρώτη φορά με τη μάρκα πριν από 10 χρόνια.
Εκτός από την υπάρχουσα συνεργασία με τη Swedish House Mafia, η Absolut.Land αγκαλιάζει τους συλλόγους Pride της. Η επωνυμία είναι εδώ και πολύ καιρό χορηγός οργανισμών και εκδηλώσεων LGBTQ+ και τώρα μπορεί να ενισχύσει αυτή τη σύνδεση μέσω της αίθουσας Pride στον εικονικό χώρο.
Ο εικονικός κόσμος της Absolut δημιουργεί θόρυβο για την επιστροφή ενός δημοφιλούς μουσικού φεστιβάλ, ενώ παράλληλα επεκτείνει την προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο εικονικός χώρος έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση των χρηστών τόσο στον πραγματικό όσο και στον εικονικό κόσμο.
“Αυτό που θα παρακολουθώ περισσότερο είναι πώς μπορούμε να ενθαρρύνουμε την κοινωνική αλληλεπίδραση τόσο στην πραγματική ζωή όσο και στο μετασύμπαν και μεταξύ των δύο κόσμων. Νομίζω ότι αυτό είναι πραγματικά μοναδικό”, είπε ο Forbus. «Και θα είμαι στο έδαφος κάθε μέρα και θα το παρακολουθώ και θα βλέπω πώς λειτουργεί».
Τι είναι το Coachella;
Το Coachella Valley Music and Arts Festival (κοινώς αποκαλούμενο Coachella Festival ή απλά Coachella) είναι ένα ετήσιο φεστιβάλ μουσικής και τεχνών που πραγματοποιείται στο Empire Polo Club στο Indio της Καλιφόρνια, στην κοιλάδα Coachella στην έρημο του Κολοράντο. Ιδρύθηκε από τους Paul Tollett και Rick Van Santen το 1999 και διοργανώνεται από την Goldenvoice, θυγατρική της AEG Presents. Στην εκδήλωση συμμετέχουν μουσικοί καλλιτέχνες από πολλά είδη μουσικής, συμπεριλαμβανομένου του ροκ ,ποπ , indie , hip hop και ηλεκτρονική χορευτική μουσική, καθώς και καλλιτεχνικές εγκαταστάσεις και γλυπτά. Σε όλη την έκταση, πολλές σκηνές φιλοξενούν συνεχώς ζωντανή μουσική.
Η προέλευση του φεστιβάλ εντοπίζεται σε μια συναυλία του 1993 που οι Pearl Jam ερμήνευσαν στο Empire Polo Club ενώ μποϊκοτάρουν χώρους που ελέγχονται από την Ticketmaster. Η εκπομπή επικύρωσε τη βιωσιμότητα του ιστότοπου για τη φιλοξενία μεγάλων εκδηλώσεων, με αποτέλεσμα το εναρκτήριο Φεστιβάλ Coachella να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια δύο ημερών τον Οκτώβριο του 1999, τρεις μήνες μετά το Woodstock ’99. Αφού δεν πραγματοποιήθηκε καμία εκδήλωση το 2000, το Coachella επέστρεψε σε ετήσια βάση ξεκινώντας τον Απρίλιο του 2001 ως μονοήμερη εκδήλωση. Το 2002, το φεστιβάλ επανήλθε σε διήμερη μορφή. Το Coachella επεκτάθηκε για τρίτη μέρα το 2007 και τελικά ένα δεύτερο Σαββατοκύριακο το 2012. Πλέον διεξάγεται διαδοχικά τριήμερα Σαββατοκύριακα του Απριλίου, με την ίδια σύνθεση κάθε Σαββατοκύριακο. Οι διοργανωτές άρχισαν να επιτρέπουν στους θεατές να κατασκηνώσουν στους χώρους το 2003, μια από τις πολλές επεκτάσεις και προσθήκες στην ιστορία του φεστιβάλ. Το φεστιβάλ δεν είχε πραγματοποιηθεί το 2020 και το 2021 λόγω ταξιδιωτικών περιορισμών και απαγόρευσης δημόσιων συγκεντρώσεων σε σχέση με την πανδημία COVID-19.
Το Coachella παρουσιάζει δημοφιλείς και καταξιωμένους μουσικούς καλλιτέχνες καθώς και ανερχόμενους καλλιτέχνες και επανενωμένα γκρουπ. Είναι ένα από τα μεγαλύτερα, πιο διάσημα και πιο κερδοφόρα μουσικά φεστιβάλ στις Ηνωμένες Πολιτείες και στον κόσμο. Κάθε Coachella που παρουσιάστηκε από το 2013 έως το 2015 έθεσε νέα ρεκόρ για τη συμμετοχή στο φεστιβάλ και τα ακαθάριστα έσοδα. Το φεστιβάλ του 2017 παρακολούθησαν 250.000 άτομα και συγκέντρωσε 114,6 εκατομμύρια δολάρια. Η επιτυχία του Coachella οδήγησε στην ίδρυση πρόσθετων μουσικών φεστιβάλ στο χώρο του Goldenvoice, συμπεριλαμβανομένου του ετήσιου φεστιβάλ κάντρι μουσικής Stagecoach που ξεκίνησε το 2007, του Big 4 thrash metal φεστιβάλ το 2011 και του κλασικού ροκ προσανατολισμού Desert Trip το 2016.