Γνωρίζατε ότι το #TravelTok ξεπερνά τις 8,8 δισ. προβολές, το #AncientGreece τις 550 εκατ. προβολές και το #TikTokMadeMeBookIt 121 εκατ. προβολές;
Σύμφωνα με την Marketing Science EU Travel Vertical Research που διεξήχθη από την Walnut Unlimited, όσοι αγαπούν τα ταξίδια περιηγούνται συχνά στο TikTok για να βρουν τον επόμενο προορισμό τους αλλά και για να πάρουν έμπνευση για να περιποιηθούν τον εαυτό τους και τους αγαπημένους τους με προϊόντα που σχετίζονται με ταξίδια. Το 74% των χρηστών βρίσκει δημιουργικό το περιεχόμενο ταξιδιού/διακοπών, το 72% ενδιαφέρον, ενώ το 77% υπογραμμίζει τον ρόλο της πλατφόρμας στην ανακάλυψη ενός προορισμού ή ενός προϊόντος που σχετίζεται με ταξίδια.
Στο πλαίσιο του 8ου Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών ο Stuart Flint, Επικεφαλής Παγκόσμιων Επιχειρηματικών λύσεων του TikTok, για την Ευρώπη και το Ισραήλ συνομίλησε με τη δημοσιογράφο του ΑΠΕ, Αλεξάνδρα Γούτα για τη μετάβαση από τη γενιά Ζ – GenZ – στη λεγόμενη GenT – τη γενιά του TikTok. Μεταξύ άλλων υπογράμμισε ότι “Το TikTok αποτελεί το νέο σύνορο για τις ανακαλύψεις, με έμφαση στα ταξίδια και τον τουρισμό. Σχεδόν το 50% των χρηστών αγόρασαν ένα προϊόν που σχετίζεται με διακοπές ή ταξίδια αφού εμπνεύστηκαν από περιεχόμενο που προβλήθηκε στην πλατφόρμα μας, με το 74% αυτών των αγορών να είναι μη προγραμματισμένες “.