Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα της LG Electronics, σχεδόν οι μισοί καταναλωτές (48%) παγκοσμίως δηλώνουν ότι είναι πιο αισιόδοξοι σε σχέση με πριν από έξι μήνες. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε 16 χώρες, ανέδειξε ότι οι βασικοί παράγοντες αισιοδοξίας είναι η ψυχαγωγία, η τεχνητή νοημοσύνη και η υγειονομική περίθαλψη.
Τα αποτελέσματα της έρευνας
Η έρευνα αποκάλυψε ότι ο παγκόσμιος μέσος όρος αισιοδοξίας είναι 7,49/10. Χώρες όπως η Σαουδική Αραβία, η Ινδία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα καταγράφουν τα υψηλότερα επίπεδα αισιοδοξίας, ενώ η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Αυστραλία βρίσκονται στον αντίποδα. Παράλληλα, οι καταναλωτές δηλώνουν πιο αισιόδοξοι για την προσωπική τους ανάπτυξη (69%) και τη δυναμική της οικογένειας (66%), αν και τα οικονομικά αποτελούν πηγή ανησυχίας.
Η στάση των γενεών
Η αισιοδοξία φαίνεται να μειώνεται με την ηλικία, ωστόσο οι νέοι κάτω των 18 ετών σημείωσαν χαμηλότερες βαθμολογίες από τις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες. Το 50% της Γενιάς Ζ θεωρεί την αισιοδοξία δυνητικά επιβλαβή, γεγονός που συνδέεται με τις αμφιβολίες τους για το μέλλον.
Ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
Η έρευνα έδειξε ότι το 67% των καταναλωτών θεωρεί πως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τη συλλογική αισιοδοξία, ενώ οι νεότερες ηλικιακές ομάδες είναι πιο πιθανό να αναζητήσουν θετικό περιεχόμενο ή να κάνουν αλλαγές, όπως διαγραφή λογαριασμών, για να μειώσουν την αρνητικότητα.
Η καμπάνια “Optimism your feed”
Η LG, ευθυγραμμιζόμενη με τη φιλοσοφία της “Life’s Good”, ξεκίνησε την καμπάνια “Optimism your feed”, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να ενισχύσουν τη ροή θετικών συναισθημάτων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, 78% των χρηστών που παρακολούθησαν την καμπάνια δήλωσαν πιο αισιόδοξοι μετά την εμπειρία.
Η λίστα αναπαραγωγής «Optimism your feed» βρίσκεται στο παγκόσμιο κανάλι
TikTok της LG (@lge_lifesgood) και στο παγκόσμιο κανάλι YouTube (@LGGlobal).
Περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να βρείτε στη σελίδα της καμπάνιας στο
www.lg.com/lifesgood/ .