Καλλιμάνης: Τα θαλασσινά με τ’ όνομα!

Η Καλλιμάνης, η κορυφαία ελληνική εταιρεία θαλασσινών, παρουσιάζει τη νέα της digital καμπάνια για τη Σαρακοστή, αναδεικνύοντας την ανεπανάληπτη γεύση των προϊόντων της που πρωταγωνιστούν στο ελληνικό τραπέζι.

Με βάση την παράδοση της από το 1956, η νέα καμπάνια φέρνει μια πρωτότυπη, σχεδόν… επιστημονική προσέγγιση, βαφτίζοντας το φαινόμενο της μοναδικής νοστιμιάς των θαλασσινών Καλλιμάνης ως ‘Kallimanius Thalassius Nostimus’. Το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: Όταν μιλάμε για θαλασσινά, μιλάμε για Καλλιμάνης!

Η καμπάνια θα προβληθεί δυναμικά σε YouTube, Meta, TikTok και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες, εξασφαλίζοντας ότι το μήνυμα της γνήσιας θαλασσινής απόλαυσης θα φτάσει παντού. Παράλληλα, η Καλλιμάνης θα ενισχύσει την παρουσία της και στα φυσικά σημεία πώλησης, μέσα από προωθητικές ενέργειες που φέρνουν τους καταναλωτές πιο κοντά στα προϊόντα της.

Με σεβασμό στη θάλασσα, την ποιότητα και την παράδοση, η Καλλιμάνης συνεχίζει να προσφέρει τα πιο απολαυστικά θαλασσινά, όπως μόνο εκείνη ξέρει!

Η δημιουργία και υλοποίηση της digital καμπάνιας έγινε από την attp.