Καλημέρα SayYesser!!!
Υπάρχουν μέρες που ξυπνάς και όλα μοιάζουν στραβά από την αρχή. Αργείς να σηκωθείς, χάνεις χρόνο χωρίς λόγο, ξεχνάς κάτι σημαντικό, λες μια κουβέντα που δεν έπρεπε ή απλώς δεν έχεις διάθεση να κάνεις τίποτα από όσα είχες προγραμματίσει. Και κάπου εκεί αρχίζει το γνωστό παιχνίδι του μυαλού. Δεν σε κατηγορεί μόνο για αυτό που έγινε. Σε πείθει ότι αυτό που έγινε λέει κάτι για εσένα.
Μια άσχημη μέρα γίνεται απόδειξη ότι δεν προσπαθείς αρκετά. Ένα λάθος γίνεται απόδειξη ότι δεν τα καταφέρνεις. Μια στιγμή αδυναμίας μετατρέπεται σε ολόκληρη ταυτότητα.
Κι όμως, αν το καλοσκεφτείς, ποτέ δεν κρίνουμε έτσι τους ανθρώπους που αγαπάμε. Αν ένας φίλος σου είχε μια δύσκολη μέρα, δεν θα του έλεγες ότι απέτυχε. Θα του έλεγες να ξεκουραστεί, να πάρει μια ανάσα και να συνεχίσει αύριο. Γιατί λοιπόν να φερόμαστε τόσο σκληρά στον εαυτό μας;
Έχουμε μάθει να πιστεύουμε ότι η πρόοδος είναι μια ευθεία γραμμή. Ότι κάθε μέρα πρέπει να είμαστε παραγωγικοί, εμπνευσμένοι, δυνατοί και συγκεντρωμένοι. Σαν να είναι η ζωή ένα ατελείωτο motivational βίντεο. Μόνο που η πραγματική ζωή δεν μοιάζει καθόλου με αυτό. Η πραγματική ζωή κάνει κύκλους. Έχει μέρες που πετάς και μέρες που σέρνεσαι. Έχει περιόδους που νιώθεις ανίκητος και άλλες που δυσκολεύεσαι να βγεις από το κρεβάτι.
Και ξέρεις κάτι; Όλα αυτά είναι φυσιολογικά.
Οι κακές μέρες δεν ακυρώνουν την πρόοδό σου. Δεν σβήνουν όσα κατάφερες χθες. Δεν διαγράφουν τον άνθρωπο που προσπαθείς να γίνεις. Είναι απλώς μέρος της διαδρομής. Όπως η βροχή είναι μέρος του καλοκαιριού και οι στροφές μέρος κάθε δρόμου.
Το σημαντικό δεν είναι να μην πέφτεις ποτέ εκτός πορείας. Το σημαντικό είναι να βρίσκεις τον δρόμο της επιστροφής. Να θυμάσαι ότι δεν χρειάζεται να περιμένεις τη Δευτέρα, τον επόμενο μήνα ή τη νέα χρονιά για να ξεκινήσεις από την αρχή. Η επόμενη στιγμή είναι πάντα διαθέσιμη.
Γιατί τελικά η ζωή δεν κρίνεται από τις κακές μέρες που πέρασαν. Κρίνεται από το ότι συνέχισες να προχωράς παρά αυτές.
Tip of the Day: Οι κακές μέρες είναι κι αυτές μέρος μιας καλής ζωής. Αν σήμερα δεν πήγε όπως ήθελες, μην προσπαθήσεις να σώσεις όλη τη μέρα. Σώσε μόνο την επόμενη ώρα. Συνήθως αυτό αρκεί.
Άντε και καλό μας σαββατοκύριακο!










































