«Όταν υποθέτεις αντί να ρωτάς, αρχίζεις να καταστρέφεις τη σχέση από μέσα.»

Καλημέρα SayYesser!!!

Όταν υποθέτεις αντί να ρωτάς, αρχίζεις να καταστρέφεις τη σχέση από μέσα λένε…
Οπότε, σταμάτα να παίζεις τον ντετέκτιβ στο μυαλό σου. Είναι το πιο επικίνδυνο παιχνίδι που μπορείς να ξεκινήσεις.

Όταν υποθέτεις αντί να ρωτάς, αρχίζεις να καταστρέφεις τη σχέση από μέσα. Δημιουργείς ολόκληρα σενάρια επιστημονικής φαντασίας, βγάζεις συμπεράσματα, δίνεις ερμηνείες σε μια ματιά, σε μια καθυστερημένη απάντηση στο κινητό ή σε έναν περίεργο τόνο φωνής. Και το χειρότερο; Δικάζεις και καταδικάζεις τον άλλον για εγκλήματα που δεν διέπραξε ποτέ, παρά μόνο μέσα στο δικό σου κεφάλι.

Η καχυποψία έχει γίνει η νέα μας άμυνα. Αντί να κάνεις την πιο απλή, καθαρή ερώτηση, προτιμάς να βασανίζεσαι, να κρατάς κακία και να χτίζεις τείχη. Γιατί; Από εγωισμό; Από φόβο μήπως φανείς ευάλωτος; Ή μήπως επειδή έχεις συνηθίσει να πιστεύεις ότι όλοι έχουν μια κρυφή ατζέντα; Το να υποθέτεις είναι εύκολο, είναι βολικό, αλλά είναι και απίστευτα καταστροφικό. Σου δίνει την ψευδαίσθηση ότι ελέγχεις την κατάσταση, ενώ στην πραγματικότητα σαμποτάρεις κάθε ίχνος εμπιστοσύνης.

Αν δεν έχεις τα κότσια να ρωτήσεις ευθέως, δεν έχεις και το δικαίωμα να κατηγορείς. Οι υγιείς σχέσεις δεν χρειάζονται μεταφραστές ούτε μάντεις. Χρειάζονται ανθρώπους που μιλάνε καθαρά, χωρίς μισόλογα και χωρίς να περιμένουν από τον άλλον να τους διαβάσει τη σκέψη. Κατέβασε το όπλο των υποθέσεων πριν ανατινάξεις ό,τι έχεις χτίσει.

Tip of the Day: Την επόμενη φορά που θα πιάσεις τον εαυτό σου να αναλύει τι μπορεί να εννοούσε κάποιος, σταμάτα. Στείλε ένα μήνυμα ή πάρτον τηλέφωνο και ρώτα ξεκάθαρα. Η αλήθεια, όσο σκληρή κι αν είναι μερικές φορές, είναι πάντα προτιμότερη από το δηλητήριο των υποθέσεων.