Ούτε 1, ούτε 2, αλλά 3 βραβεία απέσπασε η THE KOMPANY, εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας, στα Content Marketing Awards 2024. Στη φετινή απονομή η THE KOMPANY συμμετείχε με τρεις υποψηφιότητες σε διαφορετικές κατηγορίες, και έλαβε Βραβείο και για τις τρεις!
Συγκεκριμένα, το πρώτο βραβείο αφορά στην κατηγορία Best Multi – Channel Content
Strategy, όπου διακρίθηκε με το Bronze Award για το πλάνο επικοινωνίας της σειράς
“Ψυχοκόρες” του ΑΝΤ1+, η οποία έγινε το απόλυτο trend, πριν ακόμα προβληθεί στην
ελεύθερη τηλεόραση μέσα από ένα εξαιρετικά δυνατό πλάνο δημοσιότητας ,που ξεπέρασε τις
2.759 δημοσιεύσεις μέσα σε 6 μήνες.
Ακόμη ένα Bronze Βραβείο έλαβε στην κατηγορία Best Content Marketing Program |Fashion &Luxury για τη στρατηγική εξωστρέφειας για το brand Alûstre, στο πλαίσιο της οποίας αξιοποίησε influencers που μέσα από πρωτογενές περιεχόμενο δημιούργησαν virality
στα SoMe με 2.126.262 IG & TIKTOK video views, 125.245 likes και 713 comments.
Η 3 η διάκριση αφορά την κατηγορία Best Use of Influencers for Content Marketing, με το
Bronze Βραβείο για την επιτυχία ενός στοχευμένου και δυναμικού Influencers Campaign
στο πλαίσιο του Opening Event του καταστήματος Georg Jensen στη Γλυφάδα. Με engagement rate 7%, με 235 αναρτήσεις στο IG και 67 Media clippings, επιτεύχθηκε ένα
εξαιρετικό exposure για το brand και το νέο κατάστημα.
Οι διακρίσεις της THE KOMPANY στα Content Marketing Awards, αποδεικνύουν πως για
ακόμη μια χρονιά, δημιούργησε πρωτότυπο και χρήσιμο περιεχόμενο, αναδεικνύοντας την
αριστεία της και αφήνοντας ένα ξεχωριστό επικοινωνιακό αποτύπωμα.