Η Diageo αποκαλύπτει τις τάσεις κοινωνικοποίησης του 2025

Η Diageo παρουσίασε την ετήσια παγκόσμια έκθεση Distilled 2025, που αναλύει τις νέες τάσεις κοινωνικοποίησης. Βασισμένη σε δεδομένα τεχνητής νοημοσύνης (AI) και ανάλυση 160 εκατομμυρίων διαδικτυακών συνομιλιών, η έκθεση προσδιορίζει τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά.

Βασικές Τάσεις για το 2025:
• Zebra striping: Εναλλαγή κατανάλωσης αλκοολούχων και μη αλκοολούχων ποτών, λόγω αυξημένης εστίασης στην ευεξία και την αυτοφροντίδα.
• One night only εμπειρίες: Οι καταναλωτές αναζητούν μοναδικές εμπειρίες, με τις συζητήσεις για εναλλακτικούς χώρους κοινωνικοποίησης να αυξάνονται κατά 42%.
• Τεχνητή νοημοσύνη: Η χρήση AI επηρεάζει τις καθημερινές επιλογές, με τις συζητήσεις για την AI να αυξάνονται κατά 83%.
• Διαδικτυακές κοινότητες: Αυξάνεται η ζήτηση για βαθύτερες διασυνδέσεις, με τις συζητήσεις γύρω από fandoms να σημειώνουν αύξηση 121%.

Η Cristina Diezhandino, Chief Marketing Officer της Diageo, δήλωσε: «Η έκθεση Distilled 2025 μας βοηθά να παραμείνουμε συνδεδεμένοι με τους καταναλωτές μας, αποκαλύπτοντας τις μεγαλύτερες τάσεις που θα διαμορφώσουν τον τρόπο κοινωνικοποίησης».

Η έκθεση αποτελεί εργαλείο για τον σχεδιασμό της στρατηγικής της Diageo, ενισχύοντας την κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών και την προσαρμογή των brands στις νέες συνθήκες.

Η πλήρης έκθεση Distilled είναι διαθέσιμη εδώ.