Η εταιρία στρατηγικής επικοινωνίας The Kompany σχεδίασε και υλοποίησε μια δυναμική, διαδραστική ενέργεια με ένα ισχυρό digital αποτύπωμα μέσα από 50 stories Ελλήνων Influencers προσεγγίζοντας περισσότερους από χιλιάδες followers, με σκοπό να επικοινωνήσει και να υποστηρίξει την πρωτότυπη υπηρεσία Drive-Through Covid Test του Ομίλου της Ευρωκλινικής.
Ο Όμιλος Ευρωκλινικής δημιούργησε πρώτος την υπηρεσία Drive-Through Covid Test, όπου όλοι οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα εύκολα και γρήγορα, χωρίς καν να κατέβουν από το αυτοκίνητό τους, να κάνουν καθημερινά Covid Test.
Η The Kompany σχεδίασε τη στρατηγική επικοινωνίας της υπηρεσίας, διαμορφώνοντας μια στοχευμένη και dedicated ενέργεια με digital concept.
Έτσι, μέσα από το αυτοκίνητό τους η Δέσποινα Καμπούρη, η Μαντώ Γαστεράτου, η Μαρία Φραγκάκη, η Ζωή Κρονάκη, η Αμαλία Κυπαρίσση, η Βάσω Στασινού, η Εύη Σταθάτου και ο Γιάννης Δρυμονάκος μαζί με αγαπημένα τους πρόσωπα, έκαναν προληπτικά Covid tests και έλαβαν τα αποτελέσματα ηλεκτρονικά μέσα σε λίγες μόνο ώρες.