Το Skroutz παρουσιάζει μία νέα διαφημιστική καμπάνια για το Skroutz Plus, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.
Με slogan «Το Skroutz που ξέρεις, με ένα ακόμα plus», η καμπάνια παρουσιάζει 3 ταινίες με έναν κεντρικό πρωταγωνιστή που, ως συνδρομητής του Skroutz Plus, απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά στις ηλεκτρονικές του αγορές.
Στόχος της επικοινωνίας είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του Skroutz Plus (brand awareness) και να προτρέψει το αγοραστικό κοινό να γνωρίσει και να απολαύσει τα μοναδικά προνόμια που προσφέρει το Skroutz Plus.
Με τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και με ετήσιο κόστος 17€, οι συνδρομητές κερδίζουν δωρεάν μεταφορικά για αγορές αξίας άνω των 20€ και βάρους έως και 14 κιλών. Επιπλέον, απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz όπως: ασφάλεια αγορών, αξιόπιστες συναλλαγές, δωρεάν επιστροφές, εγγύηση επιστροφής χρημάτων, άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, απεριόριστη ποικιλία επιλογών από περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.