Στην κορυφαία Διεθνή Έκθεση Τροφίμων Anuga παραβρέθηκε η 3αλφα, στην Κολωνία της Γερμανίας.
Σε αυτό το πολύβουο, παγκόσμιο «μελίσσι» της βιομηχανίας τροφίμων
βρέθηκε η 3αλφα με το ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο της όπου και την
τίμησε πλήθος επισκεπτών από κάθε γωνιά της γης. H ποικιλία των προϊόντων 3αλφα βρέθηκε στο προσκήνιο των εξελίξεων της έκθεσης καθώς η υγιεινή, πιο βιώσιμη, διατροφή κατέχει, αυτή τη στιγμή, την πρώτη θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών παγκοσμίως. Την παράσταση έκλεψαν οι νέες premium συσκευασίες της 3αλφα με τα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα αλλά και με τον νέο καινοτόμο σχεδιασμό και την λιτή αισθητική τους. Παράλληλα, τα έτοιμα φυσικά! χάρη στην καινοτομία και την ευκολία που παρέχουν στον σύγχρονο καταναλωτή έγιναν κι εκείνα πόλος έλξης τόσο για τους ήδη υπάρχοντες συνεργάτες αλλά και για νέους πελάτες.
Επιπλέον, τα όσπρια της Ομάδας Ελλήνων Παραγωγών 3αλφα, στις νέες
συσκευασίες με την χρυσή σήμανση και το λογότυπο της Ομάδας Ελλήνων Παραγωγών, συγκέντρωσαν εξίσου θετικές αντιδράσεις.
2 DELTIO
λεζάντα: Τα στελέχη της διεύθυνσης Marketing ΔΕΛΤΑ Δημ.Καλπακτσή και Κιμ.Γεωργάκης παραλαμβάνουν το βραβείο για το MILKO
Δύο χρυσά βραβεία για την καμπάνια του Milko hoodmakeover στο Tik Tok!
Το ΜILKO της ΔΕΛΤΑ απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι ξέρει να μιλάει στην καρδιά των νέων μέσα από τις καμπάνιες του! Απόδειξη τα δύο Χρυσά Βραβεία στα Social Media Awards 2021, για την ενέργεια Milko Hoodmakeover στο ΤΙΚ ΤΟΚ. Τα βραβεία
αφορούν στη Social Media Στρατηγική στο TIK TOK, αλλά και στη βέλτιστη χρήση του συγκεκριμένου καναλιού στο πλαίσιο επικοινωνίας CSR καμπάνιας.
Το 2020, το Milko δημιούργησε την πρώτη branded καμπάνια στην Ελλάδα στο ΤΙΚ ΤΟΚ, για να αυξήσει το awareness του CSR διαγωνισμού Milko Hoodmakeover, μέσω του οποίου το κοινό μπορούσε να ψηφίσει την περιοχή όπου θα ανακατασκευαστεί ένα ολοκαίνουργιο γήπεδο. Έτσι, σε συνεργασία με τον χορογράφο Τάσο Ξιάρχο, 2 ακόμα influencers και 14 Heavy Users, δημοσίευσαν ισάριθμα user generated videos μιας πρωτότυπης χορογραφίας, επικοινωνώντας τον διαγωνισμό. Τα αποτελέσματα της καμπάνιας ήταν εντυπωσιακά,
με μεγάλη συμμετοχή του κοινού και οδήγησαν το brand, με ένα fun τρόπο, στην ολική ανακατασκευή ενός γηπέδου μπάσκετ στην περιοχή του Ζωγράφου.