Σύμφωνα με στοιχεία της Allied Market Research, το 2019 η αγορά plus-size ρούχων είχε κέρδη 481 δις δολάρια και αναμένεται να φτάσουν στα 697 δις το 2027.
Για το brand Selkie, το κλειδί για την προσέγγιση plus-size πελατολογίου είναι να προσφέρει τα ρούχα της σε ένα εύρος μεγεθών XXS-5X σχεδόν από την αρχή της λειτουργίας της. Κεντρικό μήνυμα του brand είναι ο φεμινισμός και η body-positive στάση. Το Puff Dress της εταιρείας που κολακεύει όλους τους σωματότυπους έχει βρει μεγάλη απήχηση μεταξύ των influencer που φωτογραφίζονται φορώντας το.
Όταν το online κατάστημα Revolve ξεκίνησε να συνεργάζεται με τα Selkie, συμπεριέλαβε ρούχα μέχρι το νούμερο large. “Εγώ τους ζήτησα να εντάξουν στο online κατάστημα και το νούμερο Extra Large”, λέει η ιδρύτρια του brand Kimberley Gordon. “Ήξερα ότι για να πετύχει το εγχείρημα τα ρούχα μας θα πρέπει να ακολουθούν τη μόδα, συμβαδίζοντας με το business model του καταστήματος”.
Τέσσερα χρόνια μετά, το Selkie έγινε το πρώτο brand που διαθέτει νούμερα έως και 2XL στο Revolve, και στοχεύει στο να φτάσει στο 5ΧL σε επιλεγμένα κομμάτια. Η Gordon αποδίδει την απήχηση του brand της και σε στο Facebook group Selkie Obsessed, που αριθμεί πάνω από 1000 μέλη. Σε αυτό εκφράστηκε η δυσαρέσκεια απέναντι στο Revolve, για το γεγονός ότι δεν περιλαμβάνει μεγαλύτερα νούμερα.
Η Gordon δικαιολογεί το Revolver, καθώς πολλές από τις μάρκες που φιλοξενεί δεν κατασκευάζουν μεγαλύτερα νούμερα. “Προέρχονται από μια άλλη γενιά, που δεν είχε πρόσβαση στα σωστά νούμερα και διαιωνίζει αυτή την κατάσταση. Τα πράγματα θα αλλάξουν όταν η Generation Z θα ξεκινήσει να δραστηριοποιείται επιχειρηματικά. Τα νέα brands θα διαθέτουν όλα τα νούμερα, και τα online καταστήματα θα μπορούν να τα προμηθευτούν”.
Σε ό,τι αφορά το Revolve, σημειώνει: “Θα πρέπει να ενημερώσουν το κοινό ότι πλέον διαθέτουν και μεγαλύτερα νούμερα”
Τα κέρδη του Revolve για το τελευταίο τρίμηνο του 2020 ήταν 140,8 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας πτώση κατά 5% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019.