Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 24 Ιουνίου 2021, η 2η ενότητα του επιτυχημένου προγράμματος Executive Diploma in Customer Service Management.
Από τον Οκτώβριο 2017, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) με στόχο τη διάχυση εξειδικευμένης γνώσης και την ανάπτυξη των στελεχών Εξυπηρέτησης Πελατών, προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με το Alba Graduate Business School, The American College of Greece για την υλοποίηση στοχευμένου εκπαιδευτικού προγράμματος στο σύγχρονο Customer Service.
Σκοπός του προγράμματος είναι να ενδυναμώσει στελέχη που ηγούνται ομάδων Εξυπηρέτησης Πελατών, υπερβαίνοντας τις ικανότητές τους, με τρόπο ολιστικά διαδραστικό.
Το πρόγραμμα αποτελείται από 3 ενότητες. Τα τμήματα είναι ολιγομελή και για τον λόγο αυτό τηρείται σειρά προτεραιότητας. Παράλληλα δίνεται η ευκαιρία να μπορεί να επιλέξει ο ενδιαφερόμενος να παρακολουθήσει ξεχωριστά μια Ενότητα λαμβάνοντας την αντίστοιχη Βεβαίωση. Η διάρκεια κάθε Ενότητας είναι 32 ώρες και τα μαθήματα διεξάγονται διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom.us.