Η κλιματική κρίση αλλάζει τις αποφάσεις των γονέων

Η HP ανακοίνωσε τη νέα παγκόσμια έρευνα που διεξήχθη από την Morning Consult και αποκαλύπτει τις επιλογές τις οποίες κάνουν πολλοί γονείς λόγω της κλιματικής αλλαγής, από καθημερινές αποφάσεις μέχρι τον μακροπρόθεσμο οικογενειακό προγραμματισμό.

Η έρευνα μεταξύ γονέων στην Ινδία, το Μεξικό, τη Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες έδειξε ότι το 91% των γονέων ανησυχεί για την κλιματική κρίση, γεγονός που οδηγεί σε αλλαγές που αναδιαμορφώνουν τη ζωή και τις αγοραστικές τους συνήθειες. Περισσότεροι από τους μισούς (53%) δηλώνουν ότι έχει επηρεαστεί η απόφασή τους για την απόκτηση περισσότερων παιδιών. Το 43% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι έχουν επανεξετάσει το ενδεχόμενο να εργαστούν σε μια εταιρεία με βάση τη δέσμευσή της για περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα.
Η έρευνα έδειξε επίσης ότι πολλοί γονείς προτιμούν εταιρείες που αναλαμβάνουν δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής. Σχεδόν τα δύο τρίτα των γονέων (64%) προτιμούν προϊόντα που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και το 60% δηλώνει ότι οι βιώσιμες πρακτικές των εταιρειών παίζουν μεγάλο ρόλο στις αγοραστικές τους συνήθειες. Αυτό συμβαίνει παρά τα ευρήματα ότι η συντριπτική πλειοψηφία των γονέων (84%) αναγνωρίζει ότι το κόστος ζωής αυξάνεται και περισσότεροι από τους μισούς (57%) πιστεύουν ότι η συμμετοχή σε πρακτικές φιλικές προς το περιβάλλον απαιτεί πολύ χρόνο.

Ενώ οι γονείς αναλαμβάνουν προσωπική δράση, οι περισσότεροι πιστεύουν ότι οι βασικοί παράγοντες του εταιρικού κόσμου πρέπει επίσης να δράσουν. Οι περισσότεροι γονείς (51%) πιστεύουν ότι οι εταιρείες έχουν “μεγάλη” ευθύνη στο να λογοδοτήσουν για τη δράση τους για το κλίμα, σε αντίθεση με τους καταναλωτές (36%).

Τα ευρήματα προέρχονται από την δημοσίευση της 22 ης ετήσιας έκθεσης της HP για τον βιώσιμο αντίκτυπο. Η έκθεση περιγράφει λεπτομερώς την πρόοδο της εταιρείας προς την επίτευξη ολοκληρωμένων και τολμηρών περιβαλλοντικών και κοινωνικών στόχων. Η HP έχει:

– Μειώσει το απόλυτο αποτύπωμα άνθρακα κατά 18% από το 2019. Αυτό οδηγεί την εταιρεία πιο κοντά στον στόχο της να επιτύχει καθαρές μηδενικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως το 2040.
– Μειώσει τις πλαστικές συσκευασίες μίας χρήσης κατά 55% σε σύγκριση με το 2018.
– Αντιμετωπίσει την αποψίλωση των δασών για το 32% του συνόλου του χαρτιού που χρησιμοποιείται στα προϊόντα και τις υπηρεσίες της HP προς τον στόχο του 100%.
– Επιταχύνει την ψηφιακή ισότητα για περισσότερους από 21 εκατομμύρια ανθρώπους και βρίσκεται στον δρόμο για να φτάσει τους 150 εκατομμύρια μέχρι το 2030.
– Δεσμευτεί για τη δημιουργία ενός αγωγού διαφορετικών ταλέντων, με το 46% των νέων προσλήψεων στις ΗΠΑ πέρυσι να προέρχονται από φυλετικές ή εθνοτικές μειονότητες.

Για την έρευνα:
Η HP ανέθεσε στην παγκόσμια εταιρεία ερευνών Morning Consult τη διεξαγωγή ανεξάρτητης έρευνας για το θέμα αυτό. Διεξήχθη μεταξύ 18-26 Μαΐου 2023 σε δείγμα 5.007 ενηλίκων στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ινδία, το Μεξικό και τη Σιγκαπούρη. Τα αποτελέσματα της πλήρους έρευνας έχουν περιθώριο σφάλματος συν ή πλην 3 ποσοστιαίων μονάδων.