Πώς ένα κουμπί αλλάζει το e–commerce, αλλά και τον κόσμο των ελληνικών επιχειρήσεων; To Skroutz δίνει την απάντηση μέσα από τη νέα τηλεοπτική του καμπάνια για το κουμπί «Αγορά μέσω Skroutz».
Στόχος της νέας καμπάνιας του Skroutz είναι να αναδείξει στους καταναλωτές τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνουν, πατώντας το κουμπί «Αγορά μέσω Skroutz», αλλά και να φέρει στην επιφάνεια τους ανθρώπους που βρίσκονται πίσω από κάθε μικρό ή μεγάλο κατάστημα σε κάθε γωνιά της χώρας.
Έτσι, πατώντας απλά ένα κουμπί ο καθένας μπορεί να αποκτήσει εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια εκατομμύρια προϊόντα, σε ένα μόνο καλάθι, ενώ ταυτόχρονα στηρίζει χιλιάδες ελληνικές επιχειρήσεις.
Δείτε την καμπάνια και μάθετε περισσότερα για τις αγορές μέσω Skroutz εδώ