Ξεκινώντας από αυτό το μήνα και σε βάθος χρόνου 2 ετών, το ένα τρίτο των 272 καταστημάτων της Footaction θα μετατραπεί σε καταστήματα Foot Locker.
Τα υπόλοιπα θα κλείσουν και το brand θα καταργηθεί. Η μητρική εταιρεία θα επενδύσει στα 4 εναπομείναντα brands, Foot Locker, Champs, Eastbay και Kids Foot Locker.
Μέσα στον επόμενο χρόνο, θα ανοίξει 160 νέα καταστήματα, θα αλλάξει τοποθεσία σε 120 και θα κλείσει 240, επενδύοντας 275 εκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας, Dick Johnson, το πελατολόγιο της Footaction ταυτιζόταν σε μεγάλο βαθμό με αυτό της Foot Locker.
Τα brands Champs και Eastbay απευθύνονται σε πιο εξειδικευμένο κοινό, ενώ η Footaction είχε παρόμοιο εμπόρευμα με αυτό της Foot Locker.
“Θα επικεντρώσουμε την προσοχή μας στα Foot Locker, Champs, Eastbay και Kids Foot Locker. Για κάθε ένα από τα καταστήματα της Footaction θα αποφασίσουμε αν θα μετατρέψουμε σε Foot Locker ή θα το κλείσουμε”.
Η Foot Locker θα δώσει πλέον μεγαλύτερο βάρος στο digital κομμάτι, ενισχύοντας το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών FLX, που λάνσαρε στις αρχές του 2020 και έχει ήδη 20 εκατομμύρια μέλη.
Οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 43% για το πρώτο τρίμηνο.