9) WIND: Το μεγάλο στοίχημα της βιωσιμότητας

Της Μαρίας Ακριβού

Τους 25 στόχους για τη βιωσιμότητα έως το 2025 ανακοίνωσε η WIND, καθιστώντας σαφές πως η ανάπτυξη της χώρας μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από δράσεις που προάγουν τη βιώσιμη επιχειρηματικότητα και θέτουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τον εργαζόμενο, την κοινωνία και το περιβάλλον.

Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου ο Διευθυντής Επικοινωνίας της WIND Ελλάς Γιώργος Τσαπρούνης, βλέπουν ως ευκαιρία αλλαγής και προόδου την προώθηση των στόχων βιώσιμης ανάπτυξης λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια ESG, καθώς έτσι ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος ανταποκρίνεται στο μεταβαλλόμενο νομοθετικό τοπίο και στην αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών και της κοινωνίας.

«Ως εταιρεία παρουσιάζουμε ετήσιο απολογισμό βιωσιμότητας τα τελευταία 12 χρόνια με πιστοποίηση από διεθνείς φορείς. Η βιωσιμότητα αποτελεί μέρος του DNA μας και είναι μαραθώνιος, γι’ αυτό και απαιτείται διαρκής προσπάθεια» ανέφερε χαρακτηριστικά. Διευκρίνισε δε πως οι εν λόγω στόχοι βασίζονται σε έξι περιοχές: πελάτες, περιβάλλον, εργαζόμενοι, κοινωνία, εταιρική διακυβέρνηση και βιώσιμη λειτουργία της επιχείρησης.

«Πιστεύουμε στην κυκλική οικονομία και πολύ σύντομα θα ανακοινώσουμε την συνεργασία μας με την Green Panda, ενώ εξετάζουμε και νέες συνέργειες. Η βιώσιμη επιχειρηματικότητα είναι μονόδρομος για τη χώρα και την κοινωνία» κατέληξε.

Να σημειωθεί ότι η WIND υποστηρίζει τις αρχές του Οικουμενικού Συμφώνου του ΟΗΕ και συμβάλλει στην επίτευξη των Στόχων Αειφόρου Ανάπτυξης του ΟΗΕ. Παράλληλα εφαρμόζει τα τυποποιημένα πλαίσια από το Συμβούλιο Βασικών Λογιστικών Προτύπων (SASB) για αναφορά της προόδου.

Ανάμεσα στους 25 Στόχους, ξεχωρίζουν οι παρακάτω:

Για το περιβάλλον

  • Στη WIND έχουν ως στόχο την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και της χρήσης φυσικών πόρων. Προχωρούν σε 100% διαχωρισμό και επεξεργασία αποβλήτων στις επιχειρηματικές μονάδες και εισάγουν την έννοια της κυκλικής οικονομίας μέσω προγράμματος χρηματοδοτικής μίσθωσης για συσκευές τηλεφώνων και άλλο ηλεκτρικό εξοπλισμό.
  • Παράλληλα διαθέτουν την τεχνολογία τους στην προστασία του οικοσυστήματος και της βιοποικιλότητας της χώρας μας.

 

Για την κοινωνία  

  • Αναπτύσσουν ένα ψηφιακό δίκτυο που είναι πράσινο και βιώσιμο και εξασφαλίζει βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία πελατών με ολοκληρωμένες και ασφαλείς υπηρεσίες επικοινωνιών.
  • Eστιάζουν στην παροχή ψηφιακής πρόσβασης σε κατοίκους απομακρυσμένων περιοχών, στην ενδυνάμωση των γυναικών και την αναβάθμιση δεξιοτήτων τους μέσα από συνεργασίες και πρωτοβουλίες.

 

Για την Εταιρική Διακυβέρνηση

  • Εξελίσσουν θέματα που αφορούν στην διαφορετικότητα και την ένταξη στον χώρο εργασίας με στόχο 35% των γυναικών να αναλαμβάνουν ρόλους ευθύνης.
  • Ενσωματώνουν αυστηρά πρότυπα και Κριτήρια Αξιολόγησης Βιωσιμότητας στην αλυσίδα προμηθευτών μέσα από την επικαιροποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας Προμηθευτών και συμβάλλουν στην ανάπτυξη της οικονομίας της χώρας μας με ανάθεση προμηθειών σε ελληνικές εταιρείες ≥ 90% σε ετήσια βάση.