7)Ο “Κακός Λύκος” έχει αδυναμία στο … σουβλάκι!

 

Της Μαρίας Ακριβού

Για κάποιους είναι το αγαπημένο cheat meal, για κάποιους άλλους είναι ιδέα, ενώ υπάρχουν και εκείνοι που το κατατάσσουν στη λίστα με τα εθνικά μας φαγητά, δίπλα σε δυνατούς αντιπάλους, όπως το παστίτσιο και ο μουσακάς. Ο λόγος φυσικά για το λατρεμένο σουβλάκι που και μόνο που το σκέφτομαι είμαι ένα βήμα πριν την γαστριμαργική ατασθαλία!

Για το The Big Bad Wolf οι συστάσεις είναι περιττές. Μέσα σε λίγα χρόνια τοποθέτησε το ελληνικό σουβλάκι σε άλλη βάση προσφέροντας στον καταναλωτή απόλαυση και ποιότητα σε value for money τιμή.

Από το 2013, μεσούσης της κρίσης, μέχρι και σήμερα έχει δημιουργήσει μια αλυσίδα από 10 ιδιόκτητα καταστήματα εντός Αττικής και ο επόμενος στόχος της διοίκησης είναι η επέκταση του δικτύου μέσω franchise καταστημάτων στην επαρχία, ξεκινώντας από τη Νότιο Ελλάδα και τα νησιά – καθώς διαθέτουν κοινή κουλτούρα για το σουβλάκι  – ενώ προσεχώς θα ανοίξει και το πρώτο κατάστημα στην Κύπρο.

«Για το 2022 θέλουμε να επεκταθούμε στην Αγγλία ενώ ήδη γίνονται κάποιες κουβέντες για την τοποθέτηση του brand στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα ή την Αίγυπτο. Υπάρχει  ενδιαφέρον από επενδυτές και franchisees και αυτό είναι κάτι που μας χαροποιεί» αναφέρει στο Say Yes … to the Press ο Θοδωρής Τσούφης, Διευθυντής Franchise & Ανάπτυξης Δικτύου στην The Big Bad Wolf.

Θοδωρής Τσούφης, Διευθυντής Franchise & Ανάπτυξης Δικτύου στην The Big Bad Wolf

 

Με προσφορές υποδέχεται το Euro!

Και επειδή αγώνας ποδοσφαίρου δεν γίνεται χωρίς σουβλάκι, o “Κακός Λύκος” αποφάσισε να είναι γενναιόδωρος με δύο προσφορές που δεν πρέπει να χάσετε – ακόμη και αν χάσει η αγαπημένη σας ομάδα.

«Όσο διαρκέσει το Euro, μέχρι και τον μεγάλο τελικό, θα τρέξουμε δύο βασικές προσφορές δίνοντας την δυνατότητα στον καταναλωτή να μπορεί με 10 € να απολαύσει, είτε 2 burgers + πατάτες + 1,5lt Pepsi Max ,είτε 4 σουβλάκια τυλιχτά και 2 παγωμένες μπύρες Fix» επισημαίνει ο κ. Τσούφης.

Η ειδοποιός, όπως λέει, διαφορά του The Big Bad Wolf από τον ανταγωνισμό στηρίζεται σε δύο βασικά σημεία. Αφενός δεν είναι ένα συνοικιακό σουβλατζίδικο αλλά μία αλυσίδα, και ταυτόχρονα διαθέτει ένα πλούσιο μενού, ικανό να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας οικογένειας. Ο καταναλωτής μπορεί να απολαύσει από σουβλάκι και burger, μέχρι club sandwich, παιδικά γεύματα αλλά και γεύματα vegetarian και vegan.

«Ένα ακόμη δυνατό στοιχείο που μας επέτρεψε να διαφοροποιηθούμε από την πρώτη στιγμή έχει να κάνει με το ότι επικεντρωθήκαμε στο delivery. Διαθέτουμε πολύ εξελιγμένα προγράμματα software και hardware τα οποία μας επιτρέπουν σε πολλά στάδια να μην υπάρχει καθόλου παρεμβολή ανθρώπινου χεριού, εκμηδενίζονται τα λάθη, και ελαχιστοποιείται ο χρόνος παράδοσης της παραγγελίας. Αυτό μας επέτρεψε στον κορονοϊό να είμαστε έτοιμοι να ανταποκριθούμε στις ανάγκες των καταναλωτών» διευκρινίζει.

Αυτή τη στιγμή εργάζονται στην εταιρεία πάνω από 300 εργαζόμενοι και το 2020 ήταν, ομολογουμένως, από τις καλύτερες χρονιές για την The Big Bad Wolf καθώς το έτος έτρεξε με ρυθμό ανάπτυξης 15 %. Μέχρι στιγμής το 2021 φαίνεται κινείται στα ίδια επίπεδα και η εκτίμηση είναι ότι η ανάπτυξη  θα κλείσει στο +10%.

«Μην είσαι πρόβατο έλα στο λύκο! Όραμά μας είναι να εισάγουμε το ελληνικό σουβλάκι σε μοντέρνο και καθαρό χώρο και να το μετατρέψουμε σε μία διεθνή αλυσίδα εστιατορίων ταχείας εξυπηρέτησης» καταλήγει ο κ. Τσούφης.