6)Nielsen: Οι τάσεις της αγοράς για το πρώτο 6μηνο του 2021

Η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου κινήθηκε θετικά το πρώτο εξάμηνο του 2021. Ειδικότερα, βρίσκεται στο +1,1% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή χρονική περίοδο.

Τα “Τρόφιμα & Ποτά” είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύσσεται με +2,3%, ενώ  οι κατηγορίες που αφορούν στα Προϊόντα Προσωπικής Περιποίησης καθώς και τα Προϊόντα Οικιακής Χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2020 ( -3,5%  & -2,1% αντίστοιχα).

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) εμφανίζει την πιο θετική, τάση, καθώς βρίσκεται στο +10,3%.

Στο επίπεδο των επιμέρους γεωγραφικών περιοχών η Αττική είναι η μοναδική περιφέρεια, που παρουσιάζει αρνητικό ρυθμό ανάπτυξης, στο -0,9%, ενώ αντίθετα η Πελοπόννησος αναπτύσσεται συγκριτικά πιο θετικά, με +5,8%.

Τέλος, για το σύνολο του εξαμήνου εξακολουθούν οι κατηγορίες των αλκοολούχων ποτών να παρουσιάζουν υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης.