6) Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ στηρίζει τη βιώσιμη ανάκαμψη του νευραλγικού κλάδου της μελισσοκομίας στη Βόρεια Εύβοια

 

Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, συνεπής στη δέσμευσή του να συνεισφέρει άμεσα και ουσιαστικά στις πραγματικές ανάγκες των τοπικών κοινωνιών, στέκεται στο πλευρό των πληγέντων μελισσοκόμων που δοκιμάζονται από τις δραματικές επιπτώσεις των πυρκαγιών του περασμένου Αυγούστου, αναγνωρίζοντας παράλληλα την ύψιστη σημασία της προστασίας των μελισσών για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και την ισορροπία του οικοσυστήματος.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ αναλαμβάνει πρωτοβουλία για την παροχή μελισσοτροφής για τους επόμενους 6 μήνες, στηρίζοντας «Έναν άθλο ακόμα για τη φύση και το επιχειρείν». Με τον τρόπο αυτό, για όλη την επερχόμενη χειμερινή περίοδο, καλύπτει τις ανάγκες των μελισσοκόμων των πυρόπληκτων περιοχών της Βόρειας Εύβοιας και συγκεκριμένα των Δήμων Ιστιαίας – Αιδηψού και Αγ. Άννας –
Λίμνης – Μαντουδίου μέσω του Μελισσοκομικού Συνεταιρισμού Ιστιαίας «Η Κυψέλη».
Ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ εξασφαλίζει τροφή για περισσότερες από 20.000 μέλισσες, ώστε να παραμείνουν τα μελίσσια στο «σπίτι» τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πευκοδάσος της Εύβοιας, το μεγαλύτερο της χώρας από το οποίο παραγόταν το 40% της εγχώριας ετήσιας παραγωγής πευκόμελου, αποτελούσε τον βοσκότοπο για εκατοντάδες χιλιάδες «γηγενείς» μέλισσες, αλλά και προορισμό πολλών μελισσών που μεταναστεύουν στην περιοχή για την εκτροφή τους και κατ’ επέκταση την παραγωγή μελιού.

Νέα εποχή για τη Δίρφυς μέσω του rebranding των προϊόντων της

Μια νέα εποχή για τη Δίρφυς σηματοδοτεί το rebranding της οικογένειας των προϊόντων της. Ειδικότερα, το λογότυπο δίρφυς επανασχεδιάστηκε με μία γραμματοσειρά που δεν έχει γωνίες και αντανακλά την κυκλική διαδρομή του νερού στη φύση. Το πλατανόφυλλο, στοιχείο στενά συνδεδεμένο με το brand και μία αναφορά στα μεγάλα πλατάνια που συντροφεύουν τις υδάτινες διαδρομές στο οικοσύστημα της οροσειράς της Δίρφυς, πήρε νέα μορφή. Μία ελεύθερη, μπλε γραμμή σχηματίζει το νέο εικαστικό: ένα πλατανόφυλλο και μία σταγόνα που συνδέονται, υπογραμμίζοντας τη ζωογόνο δύναμη του νερού. Επίσης, το λευκό χρώμα κυριαρχεί πλέον στην εικόνα του brand και του δίνει μία διακριτή εικόνα στο ράφι, αποφεύγοντας τις κλισέ χρωματικές επιλογές που χαρακτηρίζουν τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.