12) Δυναμική παρουσία των La Sportiva & Buff στην έκθεση του Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

H La Sportiva και η συλλογή προϊόντων Buff, που φέρουν την υπογραφή της Δημητριάδης Α.Ε., αποκλειστικού αντιπροσώπου και διανομέα των δύο brands στην Ελλάδα, βρέθηκαν στην έκθεση του κορυφαίου δρομικού γεγονός της χώρας, του Αυθεντικού Μαραθωνίου
Αθήνας.
Στο πλαίσιο της έκθεσης, το περίπτερο των La Sportiva και Buff επισκέφτηκαν χιλιάδες συμμετέχοντες στον Μαραθώνιο, κορυφαίοι μαραθωνοδρόμοι και σπουδαίοι αθλητές που έχουν διακριθεί σε αγώνες βουνού και δρόμου. Ανάμεσα στους αθλητές αυτούς, το περίπτερο
υποδέχτηκε τον φετινό νικητή του Σπάρταθλον και πρωταθλητή αγώνων ορεινού τρεξίματος Φώτη Ζησιμόπουλο, ο οποίος εμπιστεύεται επί σειρά ετών τα προϊόντα La Sportiva και Buff. Το “παρών” έδωσαν μεταξύ άλλων επίσης, ο χρυσός Ολυμπιονίκης στο αγώνισμα των κρίκων Λευτέρης Πετρούνιας και ο ηθοποιός Άγης Εμμανουήλ που πρόσφατα έτρεξε για 80 ημέρες από την Αθήνα στη Γλασκώβη 2.421χλμ, μεταφέροντας το μήνυμα της κλιματικής αλλαγής.

 

2 δελτιο

 

Η Swarovski εγκαινιάζει το νέο εμβληματικό της κατάστημα στη Ζυρίχη

Η Swarovski ανακοινώνει το άνοιγμα του πολυαναμενόμενου νέου εμβληματικού καταστήματός της στη Ζυρίχη της Ελβετίας.
Με μία ευρεία γκάμα 27 καταστημάτων (Instant Wonder Stores), τα οποία μπορεί να βρει κανείς σε όλο τον κόσμο, το νέο κατάστημα της Ζυρίχης κάνει την εμφάνιση του ως κάτι ξεχωριστό, έναν επαναπροσδιορισμό στην εμπειρία του ταξιδιού στον κόσμο
των κρυστάλλων. Η εμπειρία αυτή σχεδιάστηκε με γνώμονα όλες τις νέες
παραμέτρους ώστε να μπορέσει να ανακαλύψει κανείς τον κόσμο της Swarovski. Η νέα αρχιτεκτονική, ήχοι, υφές και φυσικά, τα κρύσταλλα Swarovski, όλα μαζί δημιουργούν και αποτελούν μια εμπειρία για τον επισκέπτη που θα μαγευτεί απ’ αυτά που θα δει και φυσικά θα ανυπομονεί για τα επόμενα που θα έρθουν.

 

Say Yes …and Get Impressed!

Η νέα τάση στη μόδα είναι τα pixels!

Η τελευταία λέξη της μόδας δεν φτιάχνεται με pixels και προγράμματα! Η ψηφιακή μόδα φτιάχνει ό,τι και η παραδοσιακή, δηλαδή πουκάμισα, φορέματα, παντελόνια, καπέλα, παπούτσια και αξεσουάρ, ωστόσο τίποτα από αυτά δεν είναι χειροπιαστό. Οι πελάτες φοράνε ψηφιακά ρούχα με τη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας και ψηφιακά τροποποιημένες φωτογραφίες! Ο Ντανους Σέτι, ένας 22χρονος μάνατζερ προϊόντων με έδρα το Σαν Φρανσίσκο, δήλωσε ότι η αγορά ψηφιακής μόδας ήταν κάτι παράξενο στην αρχή, αλλά ήταν ευκολότερη, φθηνότερη και πιο ηθική από την αγορά πραγματικών ρούχων.