13) Η KRAFT Paints σύμμαχος της ΚΑΕ ΠΑΟΚ mateco για ακόμα μια χρονιά

Η KRAFT Paints ενώνει τις δυνάμεις της με την ΚΑΕ ΠΑΟΚ mateco και γίνεται για ακόμα μια χρονιά “Επίσημος Χορηγός” της ομάδας. Η εταιρία θα αποτελέσει έναν σημαντικό σύμμαχο, συμμετέχοντας στο χορηγικό πρόγραμμα της ομάδας για την αγωνιστική περίοδο 2021-2022.
Για την KRAFT Paints, οι αξίες που πρεσβεύει ο αθλητισμός είναι κομμάτι του DNA της, καθώς το ευ αγωνίζεσθαι, ο δυναμισμός και η πίστη στον άνθρωπο είναι μερικά από τα κύρια χαρακτηριστικά της. Έτσι, με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, δείχνει την έμπρακτη υποστήριξή της στην ΚΑΕ ΠΑΟΚ mateco, μια από τις ιστορικότερες ομάδες του ελληνικού μπάσκετ.
Ως επίσημος χορηγός της ΚΑΕ ΠΑΟΚ mateco, η KRAFT Paints, στηρίζει την προσπάθεια της ομάδας να επιτύχει όλους τους στόχους της εντός και εκτός γηπέδου. Η συγκεκριμένη συνεργασία, αναδεικνύει τη διαρκή προσπάθεια της εταιρίας να επιβραβεύει και να δίνει αξία σε ό,τι αξίζει.

2 δελτιο

“Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή δεν τα ρισκάρουμε” 

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) λανσάρει τη νέα ψηφιακή καμπάνια της με κεντρικό μήνυμα «Τα σημαντικά πράγματα στη ζωή, δεν τα ρισκάρουμε». Η νέα καμπάνια ξεκινά στις 11/11, ημερομηνία που έχει θεσμοθετηθεί ως «Ημέρα Ασφάλισης», προκειμένου να υπενθυμίζεται στους πολίτες η αξία της Ασφάλισης.
Η ψηφιακή καμπάνια της ΕΑΕΕ στοχεύει στην ενίσχυση της ασφαλιστικής συνείδησης των πολιτών και στην ανάδειξη της αξίας της Ασφάλισης, ως πολύτιμου συμμάχου στα απρόοπτα και τις κρίσιμες στιγμές στη ζωή μας.
Η καμπάνια αποτελείται από τέσσερα σύντομα βίντεο τα οποία αντιπαραβάλουν μικρά, καθημερινά και ασήμαντα ρίσκα με τα σημαντικά ζητήματα της ζωής που δεν πρέπει ποτέ να διακινδυνεύουμε ανασφάλιστοι, όπως η υγεία και η περιουσία μας.
«Η πανδημία Covid – 19 και οι συχνότερες και σφοδρότερες φυσικές καταστροφές δείχνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο ότι ζούμε σε έναν κόσμο γεμάτο ρίσκα και ανατροπές. Παρόλ’ αυτά oι Έλληνες παραμένουν σημαντικά ανασφάλιστοι συγκριτικά με τους Ευρωπαίους, με αποτέλεσμα να βρίσκονται εκτεθειμένοι στους κινδύνους» αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος της ΕΑΕΕ, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας, ο chef Σταύρος Βαρθαλίτης, ο διακοσμητής Σπύρος Σούλης, η δημοσιογράφος Μυρτώ Κάζη και ο ηθοποιός Δημήτρης Μακαλιάς αναδεικνύουν τα μηνύματα της καμπάνιας, υπενθυμίζοντας την αξία των Ασφαλίσεων
Υγείας, Περιουσίας, Σύνταξης και Αυτοκινήτου.
Επισκεφθείτε το YouTube κανάλι της ΕΑΕΕ https://www.youtube.com/user/eaee1907 για να απολαύσετε τα video που θα αναρτώνται σταδιακά.