Για τη METRO, μία εταιρία που απασχολεί περισσότερες από 6.500 γυναίκες σε σύνολο 11.300+ εργαζομένων, στήριξε τη μοναδική δράση ενημέρωσης κι ευαισθητοποίησης της Rich Passion Jewellery, με τίτλο #REDress, σχηματίζοντας έναν ισχυρό κρίκο στην αλυσίδα απέναντι στην κακοποίηση των γυναικών και τις διακρίσεις. Με κυρίαρχο
στοιχείο το κόκκινο χρώμα, που με τον πολυσήμαντο συμβολισμό του προσελκύει την προσοχή της κοινής γνώμης, 100+ άνθρωποι της εταιρείας φωτογραφήθηκαν και άφησαν το δικό τους αποτύπωμα, φορώντας το βραχιόλι που σχεδιάστηκε από τη Rich Passion Jewellery ειδικά γι’ αυτόν τον σκοπό. Μέρος των εσόδων της καμπάνιας, θα διατεθεί για τη στήριξη του Κέντρου Γυναικείων Μελετών και Ερευνών, ΔΙΟΤΙΜΑ.
Με αφορμή τη σπουδαία αυτή εκδήλωση, η κα Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας της METRO, δήλωσε: «Την περίοδο που διανύουμε, βλέπουμε όλο και συχνότερα να εκδηλώνονται περιστατικά βίας κατά των γυναικών. Απέναντι σε αυτό το κοινωνικό ζήτημα, που παίρνει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, δεν είναι δυνατόν να αδιαφορήσουμε. Ως οργανισμός, που έχει ως πρώτη προτεραιότητα τον άνθρωπο, δείχνουμε
μηδενική ανοχή σε τέτοια φαινόμενα και -φυσικά- στηρίζουμε ακόμα πιο ενεργά τις πρωτοβουλίες ενάντια στην έμφυλη βία».
Tech News
Για πρώτη φορά κινητήρας που καίει ιώδιο δοκιμάστηκε σε δορυφόρο!
Ένα σύστημα προώθησης στο διάστημα που χρησιμοποιεί ιώδιο αντί για ξένον δοκιμάστηκε με επιτυχία από ερευνητές από τη Γαλλία.
Αυτή είναι η πρώτη φορά που επιβεβαιώνεται ότι το ιώδιο είναι βιώσιμη εναλλακτική λύση σε σχέση με το ξένον, το οποίο είναι ακριβότερο αλλά και πιο δύσκολο στην αποθήκευσή του.
Πρόκειται για ένα ιστορικό επίτευγμα που μπορεί να οδηγήσει σε πιο αποτελεσματικά συστήματα προώθησης διαστημοσυσκευών τα οποία θα βασίζονται στο ιώδιο ως εναλλακτικό καύσιμο.
Παρόλο που το ιώδιο μελετάται από πανεπιστήμια, εταιρίες και διαστημικές υπηρεσίες εδώ και τουλάχιστον μία εικοσαετία, μέχρι τώρα κανένα σύστημα πρόωσης με ιώδιο δεν είχε δοκιμαστεί στο διάστημα.