Η Bayer ανακοίνωσε την έναρξη του Testing4Ag, ενός νέου προγράμματος που προσκαλεί ερευνητές από όλο τον κόσμο να υποβάλλουν νέες φυτοπροστατευτικές ουσίες στην Bayer για περαιτέρω διερεύνηση με στόχο να εντοπίσουν νέους πιθανούς τρόπους δράσης για τον έλεγχο μυκητολογικών ασθενειών, εντομολογικών προσβολών ή ζιζανίων. Το Testing4Ag, μέρος της πρωτοβουλίας ανοικτής καινοτομίας Open4Ag της Bayer, επιδιώκει να αναπτύξει τη νέα εξελιγμένη γενιά προϊόντων φυτοπροστασίας που αντιμετωπίζουν με ασφάλεια και βιωσιμότητα τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των παραγωγών.
«Η Bayer είναι ο ηγέτης στην Έρευνα και Ανάπτυξη του κλάδου της γεωργίας και δεσμευόμαστε να οδηγήσουμε το μέλλον παρέχοντας καινοτόμες και βιώσιμες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παραγωγοί τόσο σήμερα όσο και αύριο», δήλωσε ο Bob Reiter, Επικεφαλής του Τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης στον τομέα Επιστήμης Γεωργίας της Bayer. «Το Testing4Ag θα συνδυάσει τις μετασχηματιστικές ιδέες πρωτοπόρων ερευνητών με τη γνώση, τους ειδικούς και τις υποδομές της Bayer, με τους ερευνητές που θα συμμετάσχουν, να διατηρούν την κυριότητα στην πνευματική ιδιοκτησία».
2 θεμα
Ποιες θα είναι οι επιπτώσεις της μετάλλαξης Όμικρον στις αεροπορικές εταιρίες
Με τη διασπορά της νέας μετάλλαξης Όμικρον ορισμένες αεροπορικές εταιρίες αρχίζουν να «υποφέρουν». Η ProfitLevel προχώρησε στην ανάλυση μεγάλων αεροπορικών εταιριών. H Covid κατέβαλε μεγάλο μέρος του πληρώματος της Delta Air Lines με αποτέλεσμα να αρχίσει να ακυρώνει πολλές πτήσεις από την περίοδο των Χριστουγέννων. Η αύξηση των κρουσμάτων της COVID-19 επέφερε στην εταιρία ζημιά κατά το πρώτο τρίμηνο, ωστόσο η ζήτηση για ταξίδια αναμένεται να αυξηθεί σταδιακά το 2022, οπότε και οι αεροπορικές εταιρίες θα σημειώσουν τελικά κέρδος. Το τέταρτο τρίμηνο ήταν προσοδοφόρο για τη Delta, καθώς σημείωσε τα υψηλότερα έσοδά της από το τέλος του 2019. Η αμερικανική αεροπορική εταιρία United Airlines αναμένει ήδη απώλεια – 2,12 USD ανά μετοχή. Eκτός από το πλήγμα της Όμικρον, βρίσκεται αντιμέτωπη και με τους συνεχείς ταξιδιωτικούς περιορισμούς, οι οποίοι επιδεινώνουν το πρόβλημα. Σύμφωνα με τους κανoνισμούς της ΕΕ, οι αεροπορικές εταιρίες οφείλουν να χρησιμοποιούν τους διαδρόμους προσγείωσής τους στα αεροδρόμια ακόμη και αν δεν διαθέτουν αρκετούς επιβάτες. Οι ευρωπαϊκές εταιρίες, ειδικά η Lufthansa και η Brussels Airlines, αναγκάστηκαν να ακυρώσουν χιλιάδες πτήσεις λόγω χαμηλών κρατήσεων.