H Fanta καλωσορίζει τη νέα καμπάνια “Πολύχρωμοι Άνθρωποι” και μας προσκαλεί να την απολαύσουμε παρέα με το αγαπημένο μας snack.
Άνθρωποι όλων των ηλικιών, με διαφορετικούς χαρακτήρες και καταβολές, ενώνονται στη νέα καμπάνια της Fanta, έχοντας ένα κοινό γνώρισμα: είναι αυθεντικοί και χαρούμενοι! Οι “Πολύχρωμοι Άνθρωποι” μας καλούν να απολαύσουμε μια Fanta και να μην παίρνουμε τους εαυτούς μας πολύ στα σοβαρά, καθώς και να εκφράζουμε τη χαρά μας και τη διάθεσή μας για παιχνίδι, όποια και να είναι η ηλικία μας. Γιατί άλλωστε όλοι έχουμε ανάγκη από λίγη διασκέδαση. Πώς; Είναι απλό! Αρκεί να ανοίξουμε την αγαπημένη μας Fanta και να αφήσουμε τον εαυτό μας ελεύθερο να διασκεδάσει, να απολαύσει και να μοιραστεί τη χαρά του με τους φίλους του και τους αγαπημένους του, όπου και αν βρίσκεται. Μπορείτε να δείτε το video της καμπάνιας εδώ. https://www.coca-cola.gr/mathe-gia-emas/kampanies/fanta-colorful-people
2 8ema
Πάμε παρακάτω τη σχέση μας με το ψάρι και τα θαλασσινά
με την Pescanova και την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου
Φαντάσου τη στιγμή που θέλεις να φτιάξεις γιουβέτσι θαλασσινών αλλά δεν έχεις λεμόνι, ούτε μαϊντανό, ενώ ανακαλύπτεις ότι έχεις ξεχάσει και τα θαλασσινά…Βγαλμένο από τη ζωή! Αν όμως είχες γειτόνισσα την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου; Τότε όλα θα γίνονταν ξαφνικά πολύ εύκολα.
Στη νέα καμπάνια Pescanova πρωταγωνιστεί η δημοφιλής και πολύ
αγαπημένη Αργυρώ, η οποία γίνεται κυριολεκτικά η σεφ της διπλανής πόρτας, που θα βοηθήσει έναν φιλόδοξο, αλλά κάπως αδαή νεαρό άντρα να πάει παρακάτω τη σχέση του με τα θαλασσινά και να πετύχει το τέλειο γιουβέτσι. Νόστιμο, αλλά πάνω από όλα; Εύκολο. Mε αφορμή τη Σαρακοστή, η ιστορία έρχεται να μας θυμίσει ότι, με PESCANOVA πάντα στην κατάψυξη, η διαδρομή ως το πιάτο είναι πανεύκολη, ενώ το αποτέλεσμα κορυφαίο, χάρη στην ανώτερη ποιότητα των προϊόντων που ξεχωρίζουν στην αγορά του κατεψυγμένου αλιεύματος. Την ταινία του λανσαρίσματος ακολουθούν προϊοντικές ταινίες για τη διάσημη γάμπαρη Αργεντινής μαζί με τις φανταστικές γαρίδες και τα κορυφαία χταπόδια PESCANOVA και η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε digital, social media και in store, δίνοντάς μας μια ζουμερή πρόγευση Σαρακοστής, ώστε να πάμε παρακάτω τη γεύση μας και στην πράξη!