Στα πλαίσια του καθολικού re-branding που πραγματοποιεί φέτος, η The Bostonians αποκαλύπτει μια απόλυτα ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα, σε όλα τα επίπεδα, που μεταφράζεται σε πιο νεανική προσωπικότητα και σύγχρονη εικόνα και με ενθουσιασμό ανακοινώνει το λανσάρισμα του νέου της ηλεκτρονικού καταστήματος TheBostonians.gr.
Με έμπνευση πάντα την αριστοκρατική και κοσμοπολίτικη Βοστώνη, η τελευταία καμπάνια της Α State of Mind χαρακτηρίζεται από ένα άκρως ενδιαφέρον Preppy Style With a Twist, που αντικατοπτρίζει την κλασική γοητεία και την casual κομψότητα του σύγχρονου άνδρα, ενώ το εμβληματικό της λογότυπο μεταμορφώνεται σε ένα εντυπωσιακό Οικόσημο γεμάτο συμβολισμούς.