Ποιος δε γνωρίζει την ηρωική φιγούρα ενός άντρα φορτωμένου με ομπρέλες παραλίας, φορητό ψυγείο, φουσκωτά και κάθε είδους απαραίτητο αξεσουάρ, να δυσκολεύεται στην παραλία ενώ η οικογένεια του ήδη διασκεδάζει στη θάλασσα; Η νέα καμπάνια της Intimissimi Uomo, γιορτάζει αυτόν, τον ήρωα των διακοπών, με μια πινελιά χιούμορ και μια μοναδική δόση ρεαλισμού!
Το μαγιό είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού και είναι διαθέσιμο σε τέσσερα μοντέλα – μαγιό βερμούδες, μαγιό σορτς με τετράγωνο κόψιμο, μαγιό σλιπ κοντά μαγιό βερμούδες– σε όλα τα μεγέθη από S μέχρι XXL.
Τα μαγιό βερμούδες έχουν ποικίλα τεχνικά και πρακτικά χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την
ιδανική εφαρμογή: τρεις τσέπες (μια με κούμπωμα Velcro για να κρατάει μικρά αντικείμενα), ένα ρυθμιζόμενο ελαστικό κορδόνι στη μέση, τεχνικό ύφασμα που στεγνώνει γρήγορα, απαλό microfiber lining, και πλαϊνό άνοιγμα.
Η συλλογή beachwear της Intimissimi Uomo πάντα ξεχώριζε για την ποικιλία της σε μοντέλα και σχέδια. Η σειρά “Majolica and Paisley” είναι εμπνευσμένη από παραδοσιακά μοτίβα, με περίτεχνα και πολύχρωμα σχέδια που θυμίζουν τα Μεσογειακά κεραμικά. Όσοι αγαπούν τα έντονα prints θα εκτιμήσουν τα στυλ “Maxi Prints”, με έντονα, φωτεινά σχέδια ιδανικά για τα καλοκαιρινά parties ή φεστιβάλ. Οι επιλογές “μπαμπάς & γιος” επέστρεψαν μετά από την περσινή τους επιτυχία, προσφέροντας ασορτί looks για τους άντρες και τα παιδιά, από το πιο μικρό, 2-3 χρονών, μέχρι 12- 13 χρονών.
Αρχική Viral Market Trends Στην παραλία με την Intimissimi Uomo: Μια βουτιά στην καλοκαιρινή συλλογή