Η Βίκος εδραιώνει την ηγετική της θέση στην ελληνική αγορά, κατακτώντας την πρωτιά στην κατηγορία του εμφιαλωμένου νερού με μερίδιο αγοράς 20,4% το 2024, σύμφωνα με τη NielsenIQ. Σε μια αγορά που σημείωσε ανάπτυξη 10,2%, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με αύξηση 18,7%, αφήνοντας τον ανταγωνισμό πίσω.
Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. κατέγραψε εντυπωσιακή αύξηση 12,5% στον κύκλο εργασιών, φτάνοντας τα 127,2 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, τα προϊόντα της εταιρείας επεκτείνονται δυναμικά σε νέες κατηγορίες, διαμορφώνοντας τις εξελίξεις της αγοράς.
Η Βίκος Cola σημείωσε άνοδο 14,36%, με μερίδιο 6,7%, ενώ το Βίκος Pink Grapefruit, το απόλυτο mixer της χρονιάς, εκτοξεύθηκε με αύξηση 121,74%. Η καινοτομία συνεχίζεται με το Cool Tea, το νέο παγωμένο τσάι Βίκος, διαθέσιμο σε τρία απολαυστικά flavors.
Η σταθερή ανάπτυξη στην HO.RE.CA., οι στρατηγικές συνεργασίες και η έμφαση στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα διαμορφώνουν το 2025 ως χρονιά νέων δυνατοτήτων. Με όραμα, στρατηγική και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η Βίκος συνεχίζει να οδηγεί την ελληνική αγορά και να ετοιμάζεται για νέες διεθνείς επιτυχίες.