Η Αγγελάκης ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα και υπογράφει “τη γεύση μιας καλύτερης ζωής”

Untitled-5

Η ελληνική πτηνοτροφική εταιρεία Αγγελάκης ΑΕ προχωρά σε ένα δυναμικό rebranding, εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή για το brand και παρουσιάζοντας μια πλήρως ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα. Με σύγχρονη αισθητική και κεντρικό μήνυμα “Taste Good Life”, η εταιρεία αποτυπώνει καθαρά το όραμά της: να προσφέρει βιώσιμη διατροφή και να φέρνει στο τραπέζι των καταναλωτών τη δική της «γεύση μιας καλύτερης ζωής».

Η αλλαγή αυτή δεν αποτελεί μια απλή οπτική ανανέωση, αλλά μέρος ενός εκτενούς μετασχηματισμού που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Με επενδυτικό πλάνο 30 εκατ. ευρώ και ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2026, η Αγγελάκης αναμένεται να τριπλασιάσει την παραγωγική της δυναμικότητα, ενισχύοντας τη θέση της στον κλάδο και απαντώντας στις νέες ανάγκες των καταναλωτών.

Το νέο branding γεφυρώνει το παρελθόν με το παρόν και μιλά σε μια νέα γενιά καταναλωτών, παρουσιάζοντας το κοτόπουλο Αγγελάκης ως μια επιλογή που συνδέεται με γεύση, ποιότητα, ευεξία και αξίες. Η νέα εταιρική εικόνα περιλαμβάνει νέο λογότυπο, νέες συσκευασίες, νέο website και νέα digital επικοινωνία, αποτέλεσμα συνεργασίας εσωτερικών ομάδων και εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών.

Στα ράφια των σούπερ μάρκετ έχουν ήδη κυκλοφορήσει οι νέες συσκευασίες και των τριών σειρών:

  • Αγγελάκης: εκλεκτό, ποιοτικό και ζουμερό κοτόπουλο με super γεύση.

  • Ελαιοπουλάκι®: το superfood κοτόπουλο που τρέφεται με ελληνικό ελαιόλαδο και καλαμπόκι.

  • Mama’s: έτοιμες για ψήσιμο λύσεις χωρίς συντηρητικά, που θυμίζουν τις πιο οικείες γεύσεις της σπιτικής κουζίνας.

Η νέα εποχή της Αγγελάκης γιορτάστηκε σε μια εντυπωσιακή εκδήλωση στο Anassa City Events, στις 25 Νοεμβρίου, παρουσία εκπροσώπων των ΜΜΕ, συνεργατών, προμηθευτών, στελεχών της πολιτείας και της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Στη σκηνή, πέντε διαφορετικοί κόσμοι συναντήθηκαν σε μια ζωντανή συζήτηση για τη γεύση, την ποιότητα και την ευεξία:
η Ψυχολόγος–Ψυχοθεραπεύτρια Άννα Κανδαράκη, ο χρυσός Παραολυμπιονίκης Νάσος Γκαβέλας, ο σεφ Αλέξανδρος Παπανδρέου, η δημοσιογράφος Ειρήνη Νικολοπούλου και ο CEO της Αγγελάκης Θάνος Αγγελάκης. Ο καθένας μοιράστηκε το δικό του “πώς” και “γιατί” μιας καλύτερης ζωής – μιας καθημερινότητας με αυθεντικότητα, ισορροπία και απόλαυση.

Με σταθερές αξίες αριστείας, εμπιστοσύνης, ανθεκτικότητας, βιωσιμότητας και καινοτομίας, η Αγγελάκης κάνει το επόμενο αποφασιστικό βήμα: να οδηγήσει τις εξελίξεις στην κατηγορία του κοτόπουλου και να προσφέρει προϊόντα που αναβαθμίζουν την καθημερινή διατροφή.

Όπως δήλωσε ο CEO, Θάνος Αγγελάκης:
«Μια νέα εποχή ξεκινά για την εταιρεία μας — πιο όμορφη, πιο γευστική, πιο δυναμική, πιο βιώσιμη. Η νέα μας ταυτότητα αντικατοπτρίζει πλήρως την αποστολή μας: να προσφέρουμε ποιοτικές, γευστικές και προσιτές επιλογές που ενισχύουν την ευεξία και δημιουργούν βιώσιμη αξία. Η καλή ζωή ξεκινά από το πιάτο μας.»