Η DKNY ασχολείται με την ψηφιακή καινοτομία και τον μοντέρνο σχεδιασμό για περισσότερα από 30 χρόνια. Έτσι τώρα εισέρχεται σε έναν καθαρά ψηφιακό χώρο για την κυκλοφορία του νέου logo της μάρκας. Πρόκειται για αντικείμενα τα οποία υπάρχουν μόνο ψηφιακά και θεωρούνται συλλεκτικά καθώς δεν διαθέτουν άλλο αντίγραφο στον κόσμο (NFT, non-fungible token – μη ανταλλάξιμο στοιχείο).
Για να αναδείξει το λανσάρισμα αυτό, η DKNY θα δημοπρατήσει το πρώτο της NFT με το νέο logo, με σκοπό να βοηθήσει το American Nurses Foundation και μαζί με αυτό, να επιτύχει κάτι πρωτοποριακό για την βιομηχανία της μόδας: την ευκαιρία απόκτησης μιας μοναδική εικονογραφίας σε μία από τις πιο αναγνωρισμένες εμπορικά μάρκες παγκοσμίως. Το νέο logo είναι εμπνευσμένο από την γνωστή τοιχογραφία της DKNY που υπήρχε για περισσότερο από μια δεκαετία στην οδό Χιούστον στην πόλη της Νέας Υόρκης και αποτυπώνει την «Πόλη που δεν κοιμάται», χρησιμοποιώντας τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης.