Η CRF1100L Africa Twin Adventure Sports στοχεύει να προσφέρει
στους αναβάτες πραγματικές δυνατότητες για διηπειρωτικά ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και πρακτικότητα εντός και εκτός δρόμου. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου των 24,8 λίτρων, τη βελτιωμένη προστασία από τον αέρα (εμπρός και πλαϊνά φέρινγκ), τη ζελατίνα με ρυθμιζόμενο ύψος, τη μεγάλη ποδιά του κάρτερ, την αλουμινένια πίσω σχάρα και τις ζάντες με ελαστικά χωρίς αεροθάλαμο (tubeless). Παροχή ρεύματος ACC και θερμαινόμενα γκριπ ανήκουν στο στάνταρ εξοπλισμό.
Για το 2022, η CRF1100L Africa Twin Adventure Sport περιλαμβάνει νέες ρυθμίσεις στο κιβώτιο Dual Clutch Transmission (DCT) για πιο ομαλή συμπεριφορά με την 1 η και 2 η σχέση, νέα προσαρμοζόμενη ζελατίνα, και εντυπωσιακά νέα γραφικά “Cracked Terrain”.
Say Yes …and Get Impressed!
Η ιστορία της πρώτης μοτοσικλέτας
Στις 29 Αυγούστου 1885 κατοχυρώθηκε η πατέντα για την πρώτη μοτοσικλέτα. Ο Γερμανός Gottlieb Wilhelm Daimler είχε για πολλά χρόνια έναν πολύ συγκεκριμένο στόχο: να δημιουργήσει μικρούς κινητήρες υψηλής ταχύτητας που να μπορούν να τοποθετηθούν σε οποιοδήποτε μέσο μετακίνησης.
Έτσι, το 1885 μαζί με τον συνάδελφό του, Wilhelm Maybach, παρουσίασαν την πρώτη μοτοσυκλέτα που μετακινούνταν με μηχανή εσωτερικής καύσης: «Daimler Reitwagen». Ουσιαστικά ήταν ένα ξύλινο ποδήλατο με δύο μικρές βοηθητικές ρόδες και σέλα που έμοιαζε περισσότερο με άμαξα παρά με ποδήλατο. Ήταν εξοπλισμένο με έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο κινητήρα, που είχε βάρος 45 κιλά, με κυβισμό 264 κ.εκ. και ισχύ μισού ίππου.
Προκειμένου να σχεδιάσουν τον κινητήρα, βασίστηκαν στον τετράτροχο κινητήρα εσωτερικής καύσης που είχε επινοήσει το 1876, ο εφευρέτης Nicolaus Ottο.
Τρεις μήνες αφού εκδόθηκε το δίπλωμα ευρεσυτεχνίας, ο Maybach ανέλαβε να παρουσιάσει τη μοτοσικλέτα σε δημόσια επίδειξη και κατάφερε να φτάσει την εντυπωσιακή για τα δεδομένα της εποχής, ταχύτητα των 12 χλμ./ώρα.
Δυστυχώς τα αυθεντικά μοντέλα της «Daimler Reitwagen» κάηκαν ολοσχερώς όταν ξέσπασε πυρκαγιά σε εργοστάσιο της Γερμανίας το 1903.