5) My Cyber Protection από τη Eurolife FFH

Το My Cyber Protection, το νέο ασφαλιστικό της πρόγραμμα για προστασία στο διαδίκτυο, παρουσιάζει η Eurolife FFH, με στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια που νιώθουν οι χρήστες κατά τις online περιηγήσεις τους.
Το συγκεκριμένο προϊόν αποτελεί το πρώτο για ιδιώτες που καλύπτει τρία διαφορετικά ζημιογόνα περιστατικά στο διαδίκτυο. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα, η εταιρία ανταποκρίνεται στις ολοένα
αυξανόμενες ανάγκες των ανθρώπων που προκύπτουν από τη χρήση του διαδικτύου, καθώς έχει δεσμευθεί να σχεδιάζει λύσεις που βελτιώνουν τη ζωή και την καθημερινότητά τους.
Το My Cyber Protection της Eurolife FFH απευθύνεται σε όσους διαθέτουν λογαριασμούς σε υπηρεσίες του διαδικτύου, όπως ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης, και σε όσους πραγματοποιούν ηλεκτρονικές συναλλαγές και αγορές. Με χαμηλό κόστος ασφαλίστρων, το πρόγραμμα είναι προσαρμοσμένο
στις σύγχρονες ανάγκες των χρηστών, με σκοπό να τους βοηθήσει να προστατευθούν από περιστατικά που ενδέχεται να συμβούν στο διαδίκτυο και έχουν ως στόχο είτε τον χρήστη είτε τις συσκευές του.

2 deltio

Ελληνική ιχθυοκαλλιέργεια: πωλήσεις 546 εκατ. ευρώ, επενδύσεις, αλλά και προβληματισμός

Αισιοδοξία για τις προοπτικές ανάπτυξης που γεννά η διαρκής αύξηση της ζήτησης ελληνικών προϊόντων ιχθυοκαλλιέργειας, αλλά και προβληματισμός για τις μακροχρόνιες επιπτώσεις της πανδημίας στις επιχειρήσεις του κλάδου, είναι τα βασικά συμπεράσματα της 7ης Ετήσιας Έκθεσης Υδατοκαλλιέργειας που εκδόθηκε φέτος από την Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ), παρουσιάζοντας τις εξελίξεις του κλάδου για την προηγούμενη χρονιά σχετικά με τα παραγωγικά και οικονομικά στοιχεία, τις επενδύσεις, τις
προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο κλάδος αλλά και τη συνεισφορά του στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών. Η φετινή έκδοση έχει εμπλουτιστεί με επιπλέον στοιχεία σχετικά με την περιβαλλοντική αειφορία και την κοινωνική ευθύνη του κλάδου. Η παραγωγή τσιπούρας και λαβρακιού το
2020 ανήλθε σε 117.000 τόνους, αξίας 546,2 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας πτώση 3% ως προς τον όγκο αλλά παραμένοντας σταθερή ως προς την αξία πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Το 2021 δείχνει πως ο κλάδος θα επανέλθει στα προ της πανδημίας επίπεδα και θα κλείσει με αύξηση της παραγωγής περίπου στο 3%.