7) Η Diageo εντυπωσίασε το κοινό του Athens Bar Show 2021

Το Athens Bar Show 2021 ολοκληρώθηκε και τα δημιουργικά περίπτερα της Diageo εντυπωσίασαν! Καθ’ όλη τη διάρκεια της διήμερης έκθεσης, Έλληνες και ξένοι εκπρόσωποι του χώρου, απόλαυσαν special serves στους 3 ειδικά διαμορφωμένους χώρους της Diageo, το WORLDCLASS “TASTE OF THE FUTURE” BAR, το TANQUERAY FLOR DE SEVILLA corner και το CÎROC bar.
Στο πλαίσιο του Athens Bar Show 2021, πραγματοποιήθηκαν σεμινάρια και ομιλίες που παρακολούθησαν οι επισκέπτες με μεγάλο ενδιαφέρον:
Για τους λάτρεις του Scotch, η Jenna Ba και ο Ervin Trykowski, Diageo Global Ambassadors for New Age Scotch, «μετέφεραν» το κοινό σε διάφορα μέρη της Σκωτίας, μέσα από ιστορίες ανθρώπων, τοποθεσιών,
γεύσεων και ήχων!
Μια μοναδική συζήτηση έκαναν μεταξύ τους experts του χώρου με θέμα “We Need To Talk: How the Bar Industry Can Drive Diversity & Inclusion”. Ο Νίκος Γινάργυρος, παρέα με τον Νίκο Μπάκουλη, ιδρυτή του The Clumsies και World Class Winner 2011, έδωσαν μια πολύ σημαντική ομιλία με θέμα τη «Δομή της γεύσης μέσω της ανθρωπότητας». Οι επισκέπτες που παρακολούθησαν το σεμινάριο έμαθαν για μια άλλη πλευρά του bar industry, η οποία έχει ως επίκεντρο την προσωποποιημένη εμπειρία, ένα από τα μεγαλύτερα trends της παγκόσμιας bar σκηνής.

 

2 δελτιο

Η Mindhaus στρατηγικός συνεργάτης του Ομίλου επιχειρήσεων του Σ. Λαφαζάνη

Η Mindhaus ξεκίνησε συνεργασία με τον Όμιλο επιχειρήσεων του κυρίου Σπύρου Λαφαζάνη, έναν εκ των πλέον εξειδικευμένων Ομίλων Οινικής Παραγωγής, ο οποίος πέραν της «ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ Οινοποιητική ΑΕ» έχει επεκτείνει τις δραστηριότητές του με την εξαγορά του ιστορικού οινοποιείου «ΝΕΣΤΩΡ», στη Μεσσηνία. Συγκεκριμένα, η Mindhaus αναλαμβάνει τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό για την τοποθέτηση στην αγορά του Ομίλου του κυρίου Σπύρου Λαφαζάνη, καθώς και τη χάραξη και διαχείριση της επικοινωνιακής στρατηγικής για την ανάπτυξη σχέσεων με Εταίρους, Φορείς και Μ.Μ.Ε., σε διεθνές, εθνικό και τοπικό επίπεδο.

Στόχος των επιχειρήσεων του Ομίλου είναι η επικοινωνία της ιστορίας και της τεχνογνωσίας που κατέχει στην οινοποίηση και, παράλληλα, η αξιοποίηση και η προβολή της δυναμικής που διαθέτει τόσο η ΠΟΠ Νεμέας όσο και η Μεσσηνία, στον τομέα του οινικού τουρισμού, πάντα σε συνεργασία με την Mindhaus που εξειδικεύεται στον τομέα τουριστικού marketing.