Για μία ακόμη φορά η ΔΕΛΤΑ διακρίθηκε στα βραβεία δημιουργικότητας Ermis ’21, με Silver award για τη δυναμική επικοινωνία της καμπάνιας MILKO HOODMAKEOVER
στην κατηγορία BRANDED ENTERTAINMENT & CONTENT και με Bronze award για τη σειρά συσκευασιών γάλακτος και γιαουρτιού «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες» στην κατηγορία BRANDING & DESIGN. To ΜILKO της ΔΕΛΤΑ εξακολουθεί να κάνει τα όνειρα των νέων αληθινά. Από κοινού με τη διαφημιστική «The Newtons Laboratory», δημιούργησαν την πρωτοβουλία “MILKO HOODMAKEOVER”. Έτσι το αγαπημένο σοκολατούχο των νέων, σε συνεργασία με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, έδωσε ζωή και χρώμα σε δύο γήπεδα μπάσκετ, μεταμορφώνοντας τα σε σύγχρονους και ασφαλείς χώρους άθλησης. Το δεύτερο βραβείο αφορά στη σειρά συσκευασιών γάλακτος και γιαουρτιού «Μικρές Οικογενειακές Φάρμες», σχεδιασμένη από την Garamond Design, που διακρίθηκε για τον υψηλής αισθητικής σχεδιασμό του packaging της, έχοντας ήδη κερδίσει την προτίμηση
και την αναγνώριση των καταναλωτών.
2 θεμα
Η Agrino εμπλουτίζει τη σειρά ρυζογκοφρετών με νέες γλυκιές γεύσεις
H σειρά ρυζογκοφρετών της Agrino εμπλουτίζεται με τρεις πρωτοποριακές γεύσεις που αλλάζουν τα δεδομένα της κατηγορίας και απογειώνουν τις γλυκιές ρυζογκοφρέτες!
Στη σειρά ρυζογκοφρετών με επικάλυψη, που ως τώρα περιλάμβανε τις γεύσεις Βέλγικη Μαύρη Σοκολάτα και Σοκολάτα Γάλακτος, προστίθενται τρεις ακόμη μοναδικές προτάσεις γλυκιάς απόλαυσης με εκλεκτά συστατικά κορυφαίας ποιότητας. Συγκεκριμένα, η Agrino εμπλουτίζει τη σειρά με τις Ρυζογκοφρέτες με Λευκή Σοκολάτα και αληθινούς κόκκους καφέ Espresso, τις Ρυζογκοφρέτες με Καραμέλα και πλούσια κομμάτια Salted Caramel, τις Ρυζογκοφρέτες με Γιαούρτι και αληθινά κομμάτια Φράουλας.
Οι νέες λαχταριστές ρυζογκοφρέτες προσφέρουν ενέργεια και απόλαυση χωρίς ενοχές, αφού είναι πηγή φυτικών ινών, περιέχουν 74-84 θερμίδες ανά τεμάχιο, ενώ δεν περιέχουν γλουτένη. Όλη η σειρά παράγεται με βασικό συστατικό το ελληνικό ρύζι Agrino.