Το Bite Club, το πρόγραμμα επιβράβευσης των everest, βραβεύτηκε πρόσφατα στο πλαίσιο
της σημαντικότερης διεθνούς διοργάνωσης στον χώρο του Loyalty, τα International Loyalty Awards 2022 με περισσότερες από 20 κατηγορίες και 200 υποψηφιότητες που περιλαμβάνουν μερικές από τις σημαντικότερες μάρκες παγκοσμίως, όπως οι Vodafone,
Volkswagen, Red Bull, Lidl, Shell, Pepsi, British Airways, IKEA, McDonald’s, Pret A Manger
και Audi. Το everest Bite Club ανακηρύχθηκε νικητής στις κατηγορίες “Best Customer
Experience” και “Regional Loyalty Champions of the Year – Central and Eastern Europe
including Turkey”, ως το πιο καινοτόμο και ενδιαφέρον πρόγραμμα επιβράβευσης στην
περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης.
Το Bite Club των everest είναι το πρώτο πλήρως προσωποποιημένο και gamified πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών στην Ελληνική αγορά καφέ & snacking. Μέσω της χρήσης προηγμένων μηχανισμών gamification και ενός ειδικά σχεδιασμένου παιχνιδιού, τα
μέλη απολαμβάνουν μια συναρπαστική εμπειρία επιβράβευσης, η οποία επιτρέπει στη
μάρκα να χτίσει ισχυρούς θεσμούς με το κοινό της και παράλληλα να αυξήσει το CLV
(Customer Lifetime Value) των μελών.