SKY express: Η ελληνική αεροπορική, που έγινε διεθνώς case study από τη Google, «απογειώνει» την Ελλάδα στο εξωτερικό με την καμπάνια “Ιnfinite Greece”

H καμπάνια υψηλής και σύγχρονης αισθητικής “Infinite Greece”, που δημιούργησε η SKY
express σε συνεργασία με τον ΕΟΤ, προβάλλεται σε διεθνή digital Μέσα υψηλής
επισκεψιμότητας. Μάλιστα, η εντυπωσιακή απήχηση που ήδη σημειώνει ανταποκρίνεται
στον πρωταρχικό στόχο της αεροπορικής της νέας εποχής, δηλαδή να λειτουργήσει ως
προστιθέμενη αξία στην επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.
Σε αυτό συμβάλλει η σύγχρονη οπτική και τα εντυπωσιακά πλάνα από τη Μήλο, τα Χανιά
και την Κέρκυρα, μέχρι τη Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο και την Αθήνα που πλαισιώνουν το
κεντρικό μήνυμα “Infinite Greece”. Με αυτό τον τρόπο, η αεροπορική με τον πιο «πράσινο»
στόλο της χώρας και με το μεγαλύτερο δίκτυο εσωτερικών προορισμών καλεί και συμβολικά
το διεθνές κοινό να ζήσει τη μοναδική εμπειρία των ελληνικών διακοπών.
Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία της SKY express εντάσσεται στην ευρύτερη στρατηγική
προβολής “Greece is Bliss”, αλλά και στη σταθερή προσήλωση της εταιρείας στην στήριξη
της εθνικής προσπάθειας για την καθιέρωση της χώρας ως τον απόλυτο προορισμό όλο το
χρόνο.
Στρατηγική για την οποία η SKY express διακρίθηκε πρόσφατα από την Google ως διεθνές
επιτυχημένο case study αποτελώντας την πρώτη ελληνική αεροπορική εταιρεία που κερδίζει
αυτή την αναγνώριση.