Της Μαρίας Ακριβού
Για περισσότερες από 4 δεκαετίες η Λακιώτης διατηρεί τον τίτλο του ελληνικού brand που φημίζεται για την ποιότητα και την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών με τα καλύτερα δομικά υλικά της αγοράς, κυρίως σε ότι αφορά τα πλακάκια και τα είδη υγιεινής. Κατατάσσεται σε ιδιαίτερα υψηλή θέση ανάμεσα στις 400 μεγαλύτερες Ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις. Με πλούσια εισαγωγική – εξαγωγική δραστηριότητα και ταχύρρυθμη εξάπλωση στην λιανική αλλά και χονδρική πώληση, η εταιρεία κατάφερε να εδραιωθεί ως μια από τις πλέον επιτυχημένες στο χώρο, επιτυγχάνοντας από τα μεγαλύτερα μερίδια αγοράς, κερδοφορία και συνεχή ανάπτυξη.
Πρόσφατα διακρίθηκε με τον τίτλο του export leader, καθώς, αν και εισαγωγική – εμπορική εταιρεία, έχει έντονο εξαγωγικό αποτύπωμα στις Βαλκανικές χώρες και την Κύπρο.
«Έχουμε συνάψει στρατηγικές συνεργασίες με τους μεγαλύτερους προμηθευτές του εξωτερικού, από Ιταλία, Ισπανία και άλλες δυνατές αγορές με μακροχρόνια εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα σε τρίτες χώρες να αποκτήσουν πρόσβαση σε προϊόντα από τα οποία είναι αποκλεισμένες και εμείς λειτουργούμε ως ενδιάμεσοι εγγυητές για λογαριασμό τους» λέει στο Say Yes… to the Press ο Αντώνης Λακιώτης, Διευθύνων Σύμβουλος της ομώνυμης εταιρείας.
Έργα με υπογραφή
Ηχηρά ονόματα όπως το Four Seasons, το Intercontinental, τα Louis Hotels, το Lindos Grand Resort & Spa του ομίλου Lindos Hotels, το Utopia Blue του ομίλου Tui Blue, ξενοδοχειακές μονάδες και πολυτελείς βίλες σε Μύκονο, Ρόδο και άλλα ελληνικά νησιά, γνωστές αλυσίδες supermarket και γυμναστήρια, τράπεζες, ένας μεγάλος αριθμός καταστημάτων της Wind και της Vodafone, καθώς και τα γραφεία της Google στην Αθήνα, φέρουν την υπογραφή της εταιρείας Λακιώτη.
«Τα ξενοδοχεία “είχαν φρενάρει”, λόγω της πανδημίας, όλα τα επενδυτικά τους projects, τα οποία μετατέθηκαν ένα χρόνο μετά. Το ίδιο διάστημα, σε ανοδική πορεία βρέθηκαν οι ανακαινίσεις που ήταν το φόρτε μας. Με την επανεκκίνηση της οικοδομικής δραστηριότητας παρατηρείται παράλληλα μια κινητικότητα σε ό,τι αφορά τη νέα δόμηση και τις ιδιωτικές κατοικίες.
Όπως εξηγεί, αρκετός κόσμος βρήκε την ευκαιρία μέσα στην καραντίνα να προβεί σε ανακαίνιση οικιακών & εταιρικών χωρών. Ενδεικτικός ήταν και ο μεγάλος όγκος παραγγελιών που δέχτηκε το e-shop της εταιρείας. Πρώτη επιλογή ήταν η ανακαίνιση του μπάνιου και ακολούθησε η κουζίνα.
8.000 ετοιμοπαράδοτα προϊόντα!
Στόχος της διοίκησης της Λακιώτης για τα επόμενα χρόνια είναι η επέκταση του υφιστάμενου δικτύου με το άνοιγμα δύο νέων καταστημάτων το 2021 τα οποία θα έρθουν να προστεθούν στα 9 που ήδη υπάρχουν. Στους κόλπους της Λακιώτης απασχολούνται συνολικά 100 εργαζόμενοι, ο τζίρος το 2020 έκλεισε στα 15 εκατομμύρια € και τα καθαρά κέρδη στις 670.000 ευρώ. Στο logistics center στον Ασπρόπυργο διαθέτει 11 αποθήκες 22.000 m² και πρόσφατα προχώρησε σε επενδύσεις ERP τελευταίας τεχνολογίας.
«Σε εμάς μπορεί να βρει κανείς 8.000 ετοιμοπαράδοτα προϊόντα στις καλύτερες τιμές της αγοράς. Διαθέτουμε πάνω από 700.000 m² σε πλακάκι. Όραμα μας είναι η διαρκής ανάπτυξη και η παροχή ολοκληρωμένων λύσεων σε συνδυασμό με την κορυφαία εξυπηρέτηση. Είμαστε μία αμιγώς ελληνική εταιρεία, μένουμε Ελλάδα και αντιπροσωπεύουμε τους μεγαλύτερους οίκους της παγκόσμιας αγοράς. Διαθέτουμε μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και σε συνδυασμό με όλα τα παραπάνω είναι κάτι που μας καθιστά case study» τονίζει ο κ. Λακιώτης.
Καταλήγει λέγοντας πως έχουν ακριβύνει σημαντικά οι πρώτες ύλες διεθνώς, έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις θαλάσσιες μεταφορές και έχει εκτοξευτεί στα ύψη η τιμή των ναύλων. Το αποτέλεσμα είναι να μην βρίσκουν εμπορεύματα, παρότι ως εταιρεία έχουν προνοήσει με stock σε μεγάλες ποσότητες.
«Η καθυστέρηση στη λήψη των παραγγελιών είναι τεράστια και η αγορά υποφέρει από έλλειψη πρώτων υλών» λέει χαρακτηριστικά ο κ. Λακιώτης.