Το efood αυξάνει τις δυνατότητες αγορών των καταναλωτών του, ενδυναμώνοντας τις προϊοντικές κατηγορίες του efood market, με φρέσκα λαχανικά, φρούτα και κρέατα,
τα οποία παραδίδει μέσα σε λίγα λεπτά από την παραγγελία. Η ενδυνάμωση των συγκεκριμένων κατηγοριών ενισχύουν τη δυναμική του efood market, επιτρέποντας στους καταναλωτές να επιλέγουν για τις βασικές τους αγορές το ηλεκτρονικό super market του efood.
Το efood market αποτελεί για το efood, την υπηρεσία με την υψηλότερη ανάπτυξη, καταγράφοντας το 2022, τριπλασιασμό των παραγγελιών σε σχέση με το 2021, με τη συνεχή διεύρυνση των διαθέσιμων επιλογών προϊόντων, οι οποίες σήμερα ξεπερνούν τους 3.500 κωδικούς.
Η σημαντική ενδυνάμωση κατηγοριών και προϊόντων, με φρέσκα φρούτα και λαχανικά,
συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων βιολογικής καλλιέργειας καθώς και με διαφορετικές επιλογές κρεάτων, ενισχύουν σημαντικά τη δυναμική του efood market, απαντώντας ταυτόχρονα στη συνεχώς αυξανόμενη χρήση των ηλεκτρονικών αγορών σε ειδη super market και μικρής λιανικής από τους έλληνες καταναλωτές.
Για τον λόγο αυτό μάλιστα, το efood δημιούργησε μια τηλεοπτική καμπάνια, με κεντρικό στοιχείο τη δυνατότητα για άμεση παράδοση των προϊόντων, το δημιουργικό της οποίας επιμελήθηκε πλήρως η ομάδα του efood, με την παραγωγή να αναλαμβάνει η DK Films.
Οι κωδικοί είναι διαθέσιμοι στις 7 πόλεις λειτουργίας του efood market (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα, Λάρισα, Ηράκλειο Κρήτης, Βόλο) και η διαχείριση και διανομή των παραγγελιών θα πραγματοποιείται μέσα από τα 30+ darkstores που έχει δημιουργήσει το efood, σε όλη την Ελλάδα.
Αρχική Viral Market Trends efood market: το supermarket του efood προσφέρει περισσότερες επιλογές προϊόντων με φρέσκα...